خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در جمع مردم شهرستان بوئین زهرا و در مسجد جامع این شهرستان به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، پیامبر گرامی اسلام را بهترین الگو برای مسلمانان معرفی کرد و گفت: هر کسی برای طی مسیر زندگی خود به بهترین نحو، به الگو نیاز دارد و پیامبر اسلام (ص) در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی بهترین الگو برای مسلمین است.
معبودی با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع) از لحاظ رفتار، کردار و منطق شبیه ترین افراد به پیامبر (ص) بودند افزود: جوانان ما با تاسی و الگوگیری از حضرت علی اکبر (ع) می توانند راه ایشان را ادامه دهند چون راه حضرت علی اکبر (ع) همان راه پیامبر (ص) است.
وی یکی از ویژگی های پیامبر بزرگ اسلام را سراج منیر دانست و ابراز داشت: سراج منیر یعنی جایی که پیامبر (ص) هست به اندازه ای روشنایی هست که در آن تاریکی وجود ندارد و هرکس با چراغ سراج منیر حرکت کند در دنیا و آخرت هیچ ترسی نخواهد داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه به ویژگی های حضرت علی اکبر(ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی اکبر (ع) سختی ها را تحمل کرد و در برابر مشکلات از امام خویش حمایت کرد.
وی خطاب به جوانان اظهار داشت: هر خیر و برکتی که در دنیا و آخرت هست در احترام به پدر و مادر هست و دعای پدر و مادر انسان را به سعادت می رساند همانطور که حضرت علی اکبر (ع) در سخت ترین لحظات هم ادب را در برابر پدر رعایت کرد و برای رفتن به میدان از پدر اذن گرفت.
معبودی نهراسیدن از دشمن را ویژگی دیگرحضرت علی اکبر (ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر (ع) در کربلا جان خود را برای امامش فدا کرد و انسان حق مدار باید در مسیر حق از دشمن نترسید و باید شجاعت و شهامت علی اکبری داشته باشد.  



2001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها