خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد

ضرورت حمایت از نخبگان برای تولید علم و سرمایه

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر حمایت از نخبگان و طرح‌‌ها گفت: باید مغزها را در کشور حفظ کنیم تا با تولید علم و سرمایه جایگاه ایران اسلامی در جهان ارتقاء یابد.
کد خبر: ۸۵۲۴۴۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر و معاون سیاسی فرماندار ملایر و روسای دانشگاهها ومسئولین شهرستان ملایر برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تبریک نیمه شعبان و ولادت سراسر نور امام عصر(عج) و گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذارجمهوری اسلامی با اشاره به نقش کلیدی نشست کارگروه توسعه و تقویت جایگاه تصمیمسازی و تصمیمگیری در فعالیتها، ایجاد وحدت و هم افزایی فکری در اقشار مختلف برای تحلیل شرایط و برآورد اوضاع انقلاب در شهرستان یک ضرورت انکارناپذیر عنوان کرد.

رستمی با تأکید بر بهبود وضعیت علمی شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیتهای مطلوبی در شهرستان وجود دارد میتوانیم با طرح موضوعات و ارائه راهکارها اقدامات ارزشمندی را انجام داده و با فرهنگسازی به جایگاه خوبی برسیم.

وی اظهار داشت: دغدغه این است که وقتی مخترعی طرح خود را ارائه میدهد و در سایت میگذارد، از سراسر دنیا برایش دعوتنامه میآید اما دانشگاههای ما و مراکز دیگر از این طرحها حمایت نمیکنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر حمایت از نخبگان و طرح‌‌ها ادامه داد: این مغزها باید در این کشور بمانند و تولید علم و سرمایه برای این کشور بکنند نه اینکه بروند و بعدها ما بخواهیم همین طرح را از کشور دیگر بخریم .

وی تأکید کرد: مدیریت باید جهادی باشد تا به اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) است، برسیم.

رستمی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این کارگروهها یک قدم مبارک برداشته شود تا نخبگان بتوانند با علم خود تولید سرمایه برای ایران اسلامی بکنند.

در ادامه این جلسه نیز حاضران دیدگاهها و نظرات خود را بیان داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار