خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

هنر بسیج تربیت نیروی متعهد و متخصص در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین بیان کرد: هنر بسیج تربیت نیروی متعهد و متخصص در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۹۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در بازدید ازحوزه بسیج مقاومت امام خمینی(ره)زیاران ضمن تبریک ولادت  منجی عالم بشریت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای پانزدهم خرداد و شهدای زیاران گفت: خدای متعال را شاکریم که این توفیق را به ما داد تا در حوزه امام (ره) که این روزه ها متعلق به امام راحل می‌باشد، حضور داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید یک ارتباط مقاومتی بین حوزه و ناحیه و ستاد وجود داشته باشد تا بتوانند به درستی برنامه‌های خود را اجرا نمایند و این ارتباط درست و مطلوب باعث می‌شود تا نقاط قوت و ضعف نهاد‍‌ها شناسایی شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اهداف بازرسی از حوزه‌های مقاومت عنوان کرد: بازرسی از نواحی و حوزه‌های مقاومت به منظور ارزیابی نحوه اجرا و ابلاغ برنامه‌های و عرض خسته نباشید و خدا قوت به پاسدارن و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: ما باید با دانسته هایمان عمل کنیم نه بر اساس ذهنیاتمان  و بر این مبنا انتظاری که از ما دارند در معنی مطلب نهفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بسیج در یک گستردگی وسیعی در حال فعالیت است و قطعا ما با مشکلات مادی روبرو هستیم که این مشکلات باید مرتفع گردد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه سخنرانی در جمع کارکنان حوزه زیاران تصریح کرد: ما باید طبق خواسته‌های حضرت امام خمینی(ره) در حوزه های مقاومت مجاهدین فی سبیل الله تربیت کنیم و هنر بسیج در این است که نیروی متخصص و متعهد را تربیت کند و تحویل جامعه بدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) متذکر شد: حوزه و پایگاه مقاومت ما باید محل پرورش کادر نیروی انسانی این نظام باشد و مدیران این نظام باید از پایگاه ها بسیج برخیزند .

 این مقام مسئول با اشاره به منطقه گردشگری زیاران یادآورشد: از ظرفیت گردشگری زیاران باید حداکثر استفاده را ببریم و این فرصت را در جهت نشر کارهای فرهنگی مغتنم بشماریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ها و اعیاد مذهبی مطرح کرد: ما باید مناسبت های ملی و مذهبی را به نحو شایسته در شهرمان اجرایی کنیم وباید ازنظر سیاسی و معارف خود را در به  سطح‌های بالاتری برسانیم.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه افزود: ما باید اصول امام راحل را به نسل جدید تبیین کنیم، نسل جوان با آشنایی با آرمان‌های و شخصیت والای امام خمینی(ره) گرفتار دام های احتمالی نخواهند شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها