هجمه فرهنگی تهدیدی جدی برای جامعه است

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک فعالان فرهنگی و اجلاس عمومی بسیج مراغه گفت: جنگ نرم و هجمه های فرهنگی تهدیدی جدی برای جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۵۸۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مهدی دواتگری افزود:  تهدید های جنگ نرم و فرهنگی دشمنان، با کمک، آگاهی و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب شکست خواهد خورد.
وی اظهار کرد: آگاه سازی و فرهنگ سازی در راستای مقابله با آسیب های جنگ نرم دشمنان علیه ارزش های اسلامی، انقلابی و اعتقادی جامعه اسلامی، امری ضروری و حیاتی است.
دواتگری ادامه داد: حضور دلسوزان و مسئولان دلسوز نظام اسلامی و همت آنها برای رفع دغدغه های فرهنگی با همراهی و همدلی ملت، گام مهمی برای تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی بیان داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس و اعضای آن به عنوان افرادی دلسوز می توانند دغدغه ها و آسیب های پیش روی جامعه را برای رفع آنها رصد کرده و به مسئولان امر منتقل کنند.
وی خاطرنشان کرد: هجمه های رسانه ای غرب به عنوان تهدیدی جدی نسل های آینده و فرهنگ و اجتماع را نشانه رفته و متولیان امر باید توجهی مضاعف در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظرات