خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی

شهیدآیت الله سعیدی نمونه یک روحانی مبارز و خستگی ناپذیر بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر آیت الله سعیدی را نمونه یک روحانی مبارز و خستگی ناپذیر دانست.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۶۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آستانه سالروز شهادت شهید آیت الله سعیدی ویژگی های بارز ایشان را تشریح کرد: شهیدآیت الله سعیدی یک روحانی بصیر و شجاع بودند که حرکت انقلابی امام را درک کردند و تا آخرین قطره خون در کنار امام و انقلاب ماندند.

وی با بیان این جمله از آیت الله سعیدی که گفتند" به خدا سوگند اگر مرا بکشید و خونم را بر زمین بریزید در هر قطره خون من نام مقدس امام خمینی (ره)را خواهید دید" اوج علاقه و اعتمادشان را به امام (ره) بیان کردند.

حجت الاسلام معبودی به تکلیف مداری آیت الله سعیدی اشاره کرد و گفت: زمانی که ایشان در قم بودند به درخواست امام به تهران آمدند و امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) شدند ، از همین طریق مبارزات انقلابی را گسترش دادند و زمانی که رژیم ستم شاهی وی را در تهران ممنوع المنبر کرد به شهرستان های ازراف می رفتند و از روشنگری دست نکشیدند.

وی ادامه داد: آیت الله سعیدی نماد واقعی شجاعت بود، هیچ گاه از تهدید های رژیم نترسید، شکنجه و زندان و تبعید را به جان خرید ولی از راهش هیچ وقت دست نکشید و برای رسیدن به محبوبش از هیچ تلاشی فرو نگذاشت، رنج سفر به نجف را به جان خرید و در آنجا در معیت امام به تجربیات و علم و آگاهی خود افزود.

معبودی در پایان خاطرنشان کرد: شهیدآیت الله سعیدی بر مسئله ولایت فقیه تاکید داشتند و برای شناساندن این اصل به مردم تلاش ویژه ای انجام دادند.

 

1004/ت30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها