خبرهای داغ:

حضور دانش آموزان قزوینی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی

134 اثر دانش آموزان استان قزوین به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری ارسال شده است.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۶۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگاربسیج از قزوین،تعداد 134 اثر دانش آموزان  استان قزوین با حضور 2052 دانش آموز  به دبیرخانه سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله استانی، نسبت به داوری، بازبینی و اصلاح آثار دانش آموزان در کارگاه های آموزشی اقدام گردید که در نهایت رتبه های اول تمام رشته های مسابقات فرهنگی و هنری برای رقابت با آثار دیگر دانش آموزان سراسر کشور به به دبیرخانه سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

وی افزود: امسال تعداد 4 اثر شعر، 4 اثر داستان کوتاه، 4 اثر مقاله پژوهشی، 4 اثر نشریه الکترونیکی، 4 اثر وبلاگ نویسی، 4 اثر بازی های رایانه ای به همراه 11 فیلم کوتاه دانش آموزی با گرایش های داستانی، مستند، مستند داستانی، نماهنگ و پویانمایی و 13 نمایش دانش آموزی با گرایش صحنه ای، عروسکی، نقالی و نمایشنامه خوانی به مرحله کشوری مسابقات ارسال شده است.

این مسئول ضمن تقدیر  و تشکر از تمام دانش آموزان مستعد استان و زحمات معاونت پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: در سال 94-93 برای اولین بار آثار دانش آموزان در رشته هنرهای آوایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمیه افزود: در نهایت 13 اثر دانش آموزی  با گرایش تک نوازی، تک خوانی و هنموازی در کنار 57 اثر هنرهای دستی تجسمی با گرایش های مختلف از جمله نقاشی، پوستر، عکاسی، گلیم بافی، تصویر سازی به مرحله کشوری ارسال شد.

این مسئول در پایان تأکید کرد: با در نظر گرفتن فعالیت 6 آموزشگاه برتر در رشته سرود همگانی و 6 آموزشگاه برتر در رشته نقاشی همگانی، در مجموع 134 اثر با حضور 2052 دانش آموز و فرهنگی برای رقابت با دیگر دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به دبیرخانه مسابقات فرهنگی و هنری در وزارتخانه ارسال شد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار