خبرهای داغ:

مشارکت دانش آموزان بسیجی در بهسازی مدارس

کد خبر: ۸۵۳۱۱۳۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

رئیس آموزش و پرورش گرگان گفت: دانش آموزان بسیجی برای بهسازی مدارس گرگان در قالب طرح هجرت 3 در تابستان امسال مشارکت میکنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، نصر الله کشیری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در دبیرستان حجاب شهرستان گرگان با علام این خبر اظهار کرد: امسال 103 مدرسه برای بهسازی در نظر گرفته شده و اولویت ما سرویسهای بهداشتی مدارس است.
سرویسهای بهداشتی مدارس از وضعیت خوبی برخوردار نیست

وی با بیان اینکه سرویسهای بهداشتی مدارس از وضعیت خوبی برخوردار نیست، بیان داشت: از طرح تملک و دارایی شهرستان گرگان با هزینهای بالغ بر 270 میلیون تومان این هزینهها پرداخت خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش گرگان ادامه داد:از آنجا که بنا داریم طرح هجرت 3 حمایت بیشتری شود در تابستان بهسازی این مدارس را در این طرح قرار دادیم ولی بهسازی مدارس در طول سال ادامه خواهد داشت.

کشیری خاطرنشان کرد: سال گذشته قالبیتهای ارزشی شهرستان گرگان با کیفیت مدیریت جامع مورد ارزیابی قرار گرفت و دادهها در اندازه نام گرگان نبود و ریشهای ترین مسئله در ناکارآمدی آموزش در شهرستان گرگان بحث فضاها و اماکن آموزشی مطرح شد.

وی با بیان اینکه 37 درصد مدرسه طبق این بررسی در سال گذشته تخریبی بود، بیان داشت: 57 درصد مدارس ما در سال گذشته دو نوبته بودند و 31.6 تراکم دانش آموزی در سال تحصیلی 1391-1392 داشتیم .

رئیس آموزش و پرورش گرگان ابراز داشت: در سال 1391-1392 اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای آموزش و پرورش شهرستان گرگان در نظر گرفته شده بود که این مبلغ در سال تحصیلی 1392-1393با احتساب اعتبرات ملی و استانی به 12 میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها