خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

در راستای اجرای مسائل فرهنگی باید نیازهای جوان شناسایی شود

امام جمعه آوج بیان داشت: در راستای اجرای مسائل فرهنگی باید نیازها و مشکلات جوان امروزی شناسایی شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۴۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آوج، جلسه شورای عالی فرهنگی سپاه ناحیه آوج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه آوج و امام جمعه شهر آوج در محل سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرآوج دراین جلسه اظهارکرد: موضوع فرهنگ و جهاد فرهنگی ،یکی از نکات مهم وپر اهمیت در سطح شهرستان و کشور می باشد.

ایشان درادامه گفت: فرهنگ و هویت دینی ما باعث برتری وعزت انقلاب فرهنگی می‌‌باشد سلاح و تجهیزات نظامی دربرتری انقلاب فرهنگی نقش چندانی ندارد، به همین دلیل باید در زمینه عدم تحقق اهداف در حوزه فرهنگی بررسی و آسیب شناسی شود.

وی با اشاره به وظایف سپاه وقشر روحانیت تصریح کرد: مشکلات فرهنگی از مهمترین دغدغه‌های سپاه پاسدران و روحانیت می‌باشد که این دو نقش محوری و اساسی در اجرای کارهای فرهنگی دارند که باید نیازها و مشکلات جوان امروزی را شناسایی کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگی باید به صورت جهادی و با تمام تلاش خود کار کنیم تا بتوانیم به حد مطلوب و مناسب این موضوع برسیم.

امام جمعه آوج بااشاره به راهکارهای موجود در راستای ارتقا فرهنگ دینی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید بیمه دینی و فرهنگی شوند.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: اميدوارم بتوانيم در حوزه فرهنگ و دين فرصت‌ها را بشناسيم تا بتوانیم محیطی مناسب برای جوانان و نوجوانان ایجاد نمائیم تا جذب معنویات وفرهنگ دینی شوند.

 

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها