استاندار لرستان گفت: توسعه با ترحم به دست نمی آید.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بازوند در مراسم تجلیل از صنعت گران و معدن کاران استان لرستان که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خرم آباد برگزار شد، گفت: تحقق توسعه در استان لرستان با برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه بخش خصوصی امکان پذیر است و با این حال نباید انتظار داشته باشیم که این مهم با ترحم حاصل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضربخش خصوصی نقش مهمی در روند توسعه استان لرستان پیدا کرده است افزود: کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در لرستان در طی مدت اخیر ناشی از حضور و مشارکت بخش خصوصی در توسعه استان است.

استاندار لرستان کسب رتبه های اول در زمینه بیکاری را یکی از عوامل فرار سرمایه گذاران از استان دانست و گفت: قطار توسعه و آبادکردن کشور و استان الزاما می بایست از ریل دولتی به ریل بخش خصوصی تغییر مسیر دهد.

بازوند ادامه داد: تحولات ایجاد شده در فضای کسب و کار، پایین آمدن نرخ بیکاری و توجه ویژه صندوق توسعه ملی به استان لرستان همه و همه نشان دهنده نقش موثر بخش خصوصی در توسعه استان است.

وی بخش خصوصی استان را از گرفتار شدن در حاشیه ها برحذر داشت و ادامه داد: از بدنه بخش های دولتی اعم از کارمندان و مدیران نیز انتظار می رود که با بخش خصوصی در استان همراهی کنند.
ارسال نظرات