مسئول بسیج هنرمندان و رسانه لرستان گفت: جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل فریاد می زند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۹۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

فریبرز حاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب هنر و رسانه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و گروههای تکفیری که در منطقه دست به فجیع ترین جنایت ها می زنند فریاد می زند.

وی با بیان اینکه همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند فلسطین پاره تن اسلام است ما نیز همچنان فلسطین را پاره تن اسلام می دانیم؛ از این رو تا آزادی قدس شریف از مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد افزود: ملت ایران در روز قدس بار دیگر نشان خواهند خواهند داد که فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است.

مسئول بسیج هنرمندان و رسانه استان لرستان از روز قدس به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی نام برد و گفت: در این روز نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادیخواهان جهان شعار نابودی رژیم غاصب اسرائیل را سر می دهند.

 

ارسال نظرات