نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مسئله فلسطین امروز به یک مسئله جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۰۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در لرستان،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با دعوت از اقشار مختلف مردم لرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امسال گرامیداشت این روز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در شرایطی که رژیم صهیونیستی به واسطه بیداری اسلامی در منطقه منزوی شده است، روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود عنوان کرد: همه مردم ایران از زن و مرد با همدلی و همزبانی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در روز قدس سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: مردم غزه و مسلمانان فلسطین گرفتار هستند و یقینا ملت‌های مسلمان به خصوص ملت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله قدس پاسخ جنایات صهیونیست‌ها را می‌دهند.
میرعمادی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که ملت ایران همچنان به آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب پایبند هستند.

وی روز قدس را نماد اتحاد مسلمانان دانست و بیان داشت: با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مسلمانان در سراسر دنیا ریشه رژیم صهیونیستی برکنده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت: شکست اسرائیل در مقابل حزب‌الله در جنگ 33 روزه و شکست این رژیم در جنگ 22 روزه غزه خود نشانی از نزدیک بودن نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه پیروزی فلسطین نزدیک است، عنوان کرد: از سوی دیگر راهپیمایی امسال ملت مسلمان ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان پاسخی به یاوه‌گویی‌های سردمداران زورگوی دنیا از جمله فرانسه بود.

وی ادامه داد: لازم است، برادران و خواهران دینی ما با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس در جبهه حق حضور یافته و تنفر و انزجار خود را از جنایات و حاکمیت رژیم صهیونیستی اعلام کنند
ارسال نظرات