خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

حضور ملت ایران، روز قدس را کابوس استکبار کرده است

کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در حاشیه مراسم برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرگان با بیان اینکه با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهیم داد که تحریم های استکبار کشور ما را مقام تر میکند، افزود: حضور گسترده مردم در روز استکبار ستیزی روز قدس خواب سردمداران رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب را کابوس وحشتناک تبدیل میکند.

وی به تحولات منطقه در آستانه روز قدس اشاره کرد و گفت: در دین مبین اسلام جنگ در بین عراب در ماههای حرام ممنوع بود و رژیم آل سعود در این ماه با حملات خود به یمن خوی جنایتکاری خود را آشکارتر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود نشان داد که بوی از انسانیت و مسلمانی نبرده است و بر این اساس مردم ما با حضور پرشور خود نشان دادند که از مظلومین جهان به خصوص فلسطین حمایت خواهند کرد.

مهاجر با بیان اینکه که فلسطین همچنان نخستین موضوع اصلی جهان اسلام است، بیان داشت: مهمترین شعار در این روز قطعا « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث امام(ره) است، افزود: با توجه به اقدامات و کودک کشیهای رژیم صهیونیستی اهمیت این روز هر روز دو چندان شده است و مورد توجه همه آحاد آزادی خواه جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار