مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر:

ماهواره عامل اشاعه بی بندوباری ها در جامعه است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر گفت: ماهواره عامل اشاعه بی بندوباری ها در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۲۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام یداللهی در نشست مودت کارکنان سپاه پلدختر و خانواده های آنان که در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید از ورود ماهواره ها به حریم خانواده ها جلوگیری کرد گفت: این مهمان ناخوانده عامل اشاعه بی بندوباری ها و منکرات در جامعه است.

وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از وظایف ذاتی بسیجیان نام برد و گفت: باید منکرات و عاملان به آنها را محدود کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر بر ضرورت ریشه یابی نفوذ بی بندوباری ها و رفتارهای غلط در حریم خانواده ها و جامعه تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی با عنایت الهی در تمام زمینه ها پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ اما در مسائل اخلاقی و روابط اجتماعی نتوانسته است پیشرفت کند و البته این در حالی است که پیامبرعظیم اشان اسلام فرموده اند که من مبعوث شده ام تا مکارم اخلاق را به شما بیاموزم.

یداللهی با بیا اینکه بسیجیان راهی را می روند که شهدا طی کرده اند و به همین دلیل است که مردم به آنان اعتماد دارند تصریح کرد: انتظاری که از بسیجیان وجود دارد این است که در مقابله با بی بندوباری ها در جامعه پیشقدم باشند.

ارسال نظرات