آلیا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

طلاق توافقی سوغات مسموم فرهنگ غربی!

مبنای طلاق های توافقی غیر جدی بوده و روی شتاب زدگی و لجبازی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۱۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه خانواده خبرگزاری بسیج گفت: طلاق توافقی، ازدواج سفید و مباحث اینچنینی که بنیان خانواده را متزلزل می کند سوغات مسموم فرهنگ غربی است.

آلیا گفت: آنچه که در فرهنگ ما وجود دارد این است که اختلافات را با کمک بزرگتر ها و مشاوان مورد وثوق که فرهنگ اسلامی را قبول دارند حل کنیم.

وی افزود: بحث طلاق توافقی بحثی است که با مسائل غیر جدی شروع شده و با لجبازی ادامه پیدا می کند و اکثرا می گویند ما فکر نمی کردیم که جدا طلاق اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: گاهی زوجین یکدیگر را تهدید می کنند که برای طلاق توافقی اقدام کنند و هر یک از زوجین منتظرند که فرد مقابل کوتاه آمده و تمکین کند ولی این لجبازی ها منجر به طلاق توافقی می شود.

آلیا با بیان اینکه مبنای طلاق های توافقی غیر جدی بوده و و روی شتاب زدگی و لجبازی صورت می گیرد گفت: مقام معظم رهبری از قوه قضاییه خواستند که در کل کشور در بحث طلاق توافقی مداخله کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بعضا طلاق توافقی خواسته قلبی زوجین نیست و بر اساس تصمیم گیری های هیجانی و احساسی اتفاق میفتد بنابراین قوه قضاییه نباید اجازه دهد که طلاق توافقی انجام بگیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار