حمیدرضا

ورزشکار بسیجی به اردوهای تیم ملی دعوت شد

سعید میرزایی زاده" وزنه بردار بسیجی شهرستان ملکشاهی به اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور دعوت شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۱۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ "سعید میرزایی زاده"در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار ما اظهار کرد: به اردوهای تیم ملی وزنه برداری کشور دعوت شدم.

فعالیت حرفه ای در این رشته را از کی آغاز نموده اید؟
با توجه به علاقه وافری که به این ورزش داشتم از سال 1384 ورزش وزنه برداری را آغاز نمودم و به صورت مستمر تاکنون آنرا ادامه داده ام.

آیا مقام استانی و یا کشوری هم کسب نموده اید؟
به لطف خداوند باریتعالی و توجهات ائمه اطهار و دعای خیر مردم، توانستم 12 مقام قهرمانی استان در رده های مختلف و در مسابقات کشوری توانستم یک مقام سومی و دو مقام چهارمی در رده جوانان را برای شهرستانم به ارمغان بیاورم.

در چه دسته ای وزنه می زنید؟ و در آخرین رکوردهایتان چه وزنه هایی را توانستید به بالای سر ببرید؟

در دسته 94 کیلو گرم وزنه می زنم و در آخرین تمریناتم رکورد های مناسبی را با عنایت الهی جابجا نموده ام.

در حال حاضر چه مسابقاتی را پیش رو دارید؟

با توجه به اینکه اخیرا به اردوی تیم ملی جوانان که قرار است مرداد ماه در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار شود دعوت شده ام، هم اکنون بیشتر توان و تمرکزم را جهت آماده سازی برای حضور موفق در این اردو گذاشته ام؛ همچنین در مهرماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو دارم که امیدوارم بتوانم موفق شوم.

آیا امکانات در سطح شهرستان برای تمرین و ورزش کردن در این رشته فراهم است؟

متاسفانه در حال حاضر در سطح شهرستان هیچگونه باشگاهی برای وزنه برداری وجود ندارد و به همین خاطر مجبورم هر روز به مرکز استان برای تمرین رفت و آمد کنم که هم هزینه بردار و هم باعث خستگی مفرط می شود. لازم به ذکر است که در سال های گذشته یک باب سالن تخصصی وزنه برداری با حضور رییس فدراسیون وقت آقای رضازاده در شهرستان ملکشاهی افتتاح گردید ولی هم اکنون به دلایل نامشخص غیرفعال می باشد یا بعضا به ورزش های دیگر واگذار می شود.

آیا اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای فعالیت شما کمک یا شرایط خاصی را فراهم نموده اند؟

متاسفانه راجع به نبود باشگاه و امکانات و زیرساخت های لازم این ورزش و مشکلات متعددی که با آنها دست و پنجه نرم می کنم و در حال حاضر قوی ترین رقیب من به شمار می روند چندین بار و به صورت مکرر به اداره ورزش و جوانان شهرستان و حتی استان مراجعه نموده ام اما هیچ گونه راهکار، پیشنهاد و یا مساعدتی از این عزیزان ندیده ام و در این برهه زمانی حساس بیشتر وقتم را تلف نموده اند و تمرکزم را برای ادامه کار به هم ریخته اند بطوری که متاسفانه از مساعدت این نهاد قطع امید کرده ام.

آیا دیگر نهاد های شهرستانی در این زمینه به شما کمک نموده اند؟
خوشبختانه بله، که جا دارد از زحمات فرماندار شهرستان، مسئولین دلسوز سپاه پاسداران شهرستان ملکشاهی و همچنین شورا و شهرداری شهر ارکواز که همواره بنده را یاری نموده اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم بتوانم جوابگوی لطف آنها باشم.

از مسولین استانی و شهرستانی چه انتظاری دارید؟
برای موفقیت بیشتر بنده وامثال حقیر به توجه مضاعف مسئولین و نهادهای بالادست استان و شهرستان نیازمند هستیم و بدون توجه این عزیزان رسیدن به موفقیت دشوار است. امیدوارم که مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص در زمینه ورزش هرچه زودتر به داد وزنه برداری شهرستان ملکشاهی برسند. اگر مسئولین و ادارات محترم شهرستان بنده حقیر را از لحاظ مادی و معنوی حمایت نمایند، با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (س) و دعای خیر مردم ورزشکار دوست، قول می دهم که در مسابقات آتی و پیشرو مدال های رنگارنگ را برای شهرستان عزیزم کسب نمایم.

حرف پایانی؟
در پایان از زحمات پدر و مادر عزیزم که همواره بنده را یاری نموده اند و همچنین مردم عزیز و غیور شهرستان و کلیه دوستانی که به بنده روحیه داده اند و از مربیان عزیزم آقای قاسم غزالیان پیر وزنه برداری ایران و فرزند بزرگوار ایشان آقای فریدون غزالیان قهرمان آسیا که در شهرستان قائم شهر فرصت شاگردی این عزیزان را داشتم و همچنین آقای مهدی میرزایی قهرمان سنگین وزن ایران از ایلام تشکر و قدر دانی نمایم، امیدوارم بتوانم جوابگوی زحمات این عزیزان باشم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار