آلیا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

ارتباط مستقیم تک فرزندی با طلاق توافقی

در حال حاضر این وظیفه مسوولین است که با تمرکز بر روی چهارچوب های گفته شده و سیاست هایی که بارها بر آن تأکید شده اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۴۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در خصوص طلاق توافقی گفت: طلاق توافقی در خانواده هایی که خود نیز تک فرزند هستند به دلیل نداشتن فرصت مهارت آموزی و همچنین نداشتن خواهر یا برادر برای مشورت بیشتر است.

آلیا گفت: بحث فرزند آوری به موقع نیز بسیار اهمیت دارد، اگر به موقع صورت بگیرد فضای خانواده شیرین می شود و ایرادگیری زوجین جای خود را به عشق و محبت به فرزندان و کانون خانواده می دهد.

وی افزود: بحث بعدی به یک سری مناسبات اقتصادی برمی گردد که در جامعه وظیفه مدیران اقتصادی است که به این نکته بپردازند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بحث دیگر مربوط به محاکم قضایی ما می شود که نباید به محض مراجعه زوجین به صدور طلاق توافقی مبادرت ورزند.

آلیا تأکید کرد: اینها همه بسته ای است که رهبر معظم انقلاب آماده کردند و کار کارشناسان، اندیشمندان، تصمیم گیران و حتی قضات و خانواده ها را تا حدودی روشن کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر این وظیفه مسوولین است که با تمرکز بر روی چهارچوب های گفته شده و سیاست هایی که بارها بر آن تأکید شده اقدام کرده و تصمیم بگیرند تا با راهنمایی مردم قدمی در جهت استحکام بنیان خانواده برداشته شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار