خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف:

دستورالعمل سلامت اداری ادارات نسبت به وظایف اوقاف بومی سازی شد

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه از بومی سازی دستورالعمل قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و روش های مبارزه با فساد اداری در ادارات نسبت به وظایف سازمان اوقاف خبرداد.
کد خبر: ۸۵۵۱۲۱۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین شوذب شیری، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان در همایش آموزشی و توجیهی بازرسی ادارات کل اوقاف و امور خیریه با موضوع پیاده سازی قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و روش های مبارزه با فساد اداری در ادارات با اشاره به اینکه این همایش به منظور آشناسازی مسئولان بازرسی اوقاف استان‌ها با این دستورالعمل برگزار شد، اظهارداشت: در این نشست با هم اندیشی مسئولان بازرسی، این دستورالعمل نسبت به وظایف اوقاف بومی سازی شد.

وی با اشاره به اینکه حدود دو ماه قبل با حضور مسئولان بازرسی و مدیران حراست در جلسه ای مشترک، پیرامون این قانون بحث و تبادل نظر شد، گفت: در نشست اخیر معاونان و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف نیز این قانون بررسی شد.

شیری با اشاره به اینکه اجرای این قانون با توجه به امانت دار بودن اوقاف نسبت به موقوفات و نذور امامزادگان ضروری است، تصریح کرد: بطور جد دنبال اجرای این دستورالعمل در سازمان اوقاف هستیم تا این دستگاه اهل بیت (ع) را بهتر از پیش مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امیدواریم اوقاف به عنوان یکی از مجموعه های وزارت ارشاد، حصار لازم برای جلوگیری از ایجاد فساد در ادارات را ایجاد کند، تصریح کرد: البته این دستور العمل ابزار است و باید روحیه خداترسی و ایمان در میان کارکنان تقویت شود زیرا در تحقق سلامت اداری مهمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار