خبرهای داغ:
کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزش شهید بهنام محمدی ناحیه گرمه با اشاره به اجرای طرح یاوران ولایت در شهرستان گرمه گفت: در این طرح فرماندهی و کلیه مسئولیت‌های واحدهای بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس دبیرستان به دانش آموزان سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۶۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، وی افزود: در طرح یاوران ولایت، دانش آموزان باانگیزه و دارای روحیه انقلابی در سطح مدارس شناسایی و پس از معرفی به حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمه و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، یک نفر به‌عنوان فرمانده واحد دانش‌آموزی انتخاب می‌شود.

محمدحسن کاظمی اظهار داشت: در هر واحد (پایگاه) بسیج دانش‌آموزی یک نفر به‌عنوان فرمانده و دو نفر دیگر نیز به‌عنوان مسئولین فرهنگی و نیروی انسانی انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح یاوران ولایت جهت تصدی فرمانده واحد، اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح در جهت تربیت کادر انقلابی، مؤمن، بصیر، ولایت مدار و توانمند برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه شده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزش شهرستان گرمه افزود: هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان و ضرورت عمق‌بخشی فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس خاص ویژه پیشگامان است.

وی با بیان اینکه کار یاوران ولایت کاری تربیتی است، تأکید کرد: باید دانش آموزان توانمند و تأثیرگذار شناسایی و آموزش‌های لازم را ببینند و با برقراری ارتباط قوی، سایر دانش آموزان را جذب و در جهت رسیدن به اهداف ولایتی مدیریت کنند تا پشتوانه‌ای برای انقلاب باشند.

کاظمی همچنین برگزاری اردوی راهیان نور، برگزاری مسابقات علمی، اجرای اردوهای طرح هجرت، برگزاری یادواره شهدا، برپایی کلاس‌های صالحین، فعالیت در عرصه جذب بسیجی عادی و تبدیل عضویت به فعال، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی را ازجمله فعالیت‌های بسیج دانش آموزش عنوان کرد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار و 500 دانش‌آموز در شهرستان گرمه تحصیل می‌کنند که بیش از 90 درصد آنها عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

محمدحسن کاظمی اظهار داشت: دانش آموزان شهرستان گرمه می‌توانند با مراجعه به واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یا حوزه بسیج دانش‌آموزی واقع در ساختمان آموزش‌وپرورش این شهرستان اقدام به ثبت‌نام و عضویت در بسیج نمایند.

شایان ذکر می باشد طرح یاوران ولایت از 24 مردادماه به مدت 3روز در شهر گرمه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها