آیت الله که لحظه‌ای از حمایت از فرزند مفسدش کوتاه نیامده است ، با ظالمانه خواندن حکم ...
کد خبر: ۸۵۵۳۵۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

پس از انکه مهدی هاشمی با بدرقه عفت مرعشی و محسن، یاسر و فاطمه هاشمی برای گذراندن دوران ده ساله‌ی محکومیت خود وارد زندان اوین شد، روزنامه‌های وابسته به خاندان هاشمی تیتر یک خود را به خداحافظی این مفسد اقتصادی اختصاص دادند.

دستگاه قضایی که با بررسی پرونده مهدی هاشمی تحت فشار جریانات خاصی بود توانست این مجرم را که مرتکب جرائم متعددی شده بود ، فقط به ده سال حبس محکوم کند. نهایتا با تعلل فراوان در اجرای حکم بالاخره فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی با بدرقه‌ی اعضای خانواده در مراسمی که بیشتر شبیه بدرقه‌ی قهرمانان بود!! راهی زندان شد! با وجود اثبات جرائم مهدی هاشمی و محکومیت تایید شده توسط دستگاه قضایی روزنامه‌های حامی خاندان هاشمی به پوشش مغرضانه‌ و رومانتیک لحظه ی ورود هاشمی به زندان پرداختند!

آرمان نزدیک ترین روزنامه‌ به این خاندان صفحه‌ی اول خود را تماما به تصاویر خداحافظی خانواده‌ی هاشمی با فرزند مجرمشان اختصاص داد و در تیتر یک نوشت:«دعا و بوسه‌ی آیت الله بدرقه‌ پسر»!!!!

روزنامه‌ی آفتاب یزد هم با انتشار تصاویر این خداحافظی در صفحه‌ی اول نوشت:«بدرقه‌ی پسر با دعای پدر!»

هرچند دستگاه قضا تحت فشار فراوان در اقدامی قابل تحسین توانست این مجرم که از حمایت‌های خاصی برخوردار بود را محکوم کرده و حکم را به اجرا در اورد و خاندان هاشمی با منت به این حکم تن دادند ، اما باید صبر کرد و دید که آیا مهدی هاشمی تمام دوران محکومیت خود را سپری خواهد کرد یا خیر. آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدرقه‌ی پسر خطاب به وی گفته است :«من به روشنی می بینم که ان شاء الله به زودی سالم و با نشاط بیرون می آیید و وارد جامعه می شوید. برای خدمت و خداوند اجر زحمات طولانی ات را فراموش نخواهد کرد.»!!!!!!! با وجود عدم انتشار جزئیات پرونده‌ی مهدی هاشمی شنیده می شود که پسر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جرم اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی محکوم شده است!

گفتنی است آیت الله که لحظه‌ای از حمایت از فرزند مفسدش کوتاه نیامده است ، با ظالمانه خواندن حکم زندان پسرش به او گفته است:« جامعه هم به حمدلله تا کنون متوجه شده و بیشتر متوجه خواهد شد که بر تو ظلم رفت .»

ارسال نظرات