خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: دفاع از اسلام، دین، ولایت مهمترین امانت شهدا است که برای که باید امروز در مقابل این امانت وظیفه خود را درست انجام دهیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمید رضا برات زاده در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج  سپاه قاینات نکاتی در باره عظمت جایگاه امام صادق بیان کرد واظهارداشت: در بزرگی و عظمت امام صادق همین بس که بیش از 4000 شاگرد در مکتب ایشان تربیت شدند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به اینکه شهید احمد دلیل یکی فرماندهان شجاع دوران دفاع مقدس و از خطه ی شهید پرور قاینات روستای ورزگ است، گفت: این  شهید در سال 63 با اصابت ترکش به قلبش به فیض شهادت رسید.

وی ادامه داد : هرشهیدی که به شهر و منطقه ی ما می آید پیام هایی دارند و می خواهند بگویند که حواستان جمع باشد ما در زمان خودمان برای حفاظت از دین خدا و ولایت از جان خود گذشتیم نکند خدای نکرده شما که داعیه پیروی از شهدا را دارید لحظه ای از دفاع از دین اسلام و انقلاب و وظیفه ی خطیر پاسداری غافل بماندید.

راه پاسداری؛ راه سید الشهداء و قدم در این راه سخت است وباید در این راه از جان گذشت

برات زاده تاکید کرد: راه پاسداری راه بسیار سخت و دشواری است که درآن پاگذاشته اید راه سید و سالار شهیدان است ،را ه پاسداری از دین،مذهب،انقلاب و ولایت است مبدا لحظه ای درنگ کنید .

وی در ادامه عنوان کرد:  شهدا و شهید احمد دلیل به ما می گویند که ما احساس کردیم دین خدا و ولایت امر خدا به یاری ما نیاز دارد برای همین بدون درنگ به دفاع از دین و ولایت برخاستیم وبا ایمان کامل در این راه حاضر شدیم از جان خود بگذریم.

شهداء با تمام وجود از اسلام وانقلاب در میدان نبرد از دین دفاع کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین عنوان کرد: شهداء انسانهای بصیر و آگاهی بودند که برای پاسداری از دین خدا دنبال جایگاه و حقوقی نبودند آنها با خلوص نیت تمام برای دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری پای به میدان گذاشتند.

وی ادامه داد: شهدا با آمدنشان به شهر و دیار ما می خواهند بگویند امانت و نعمت بزرگی همچون دین اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت را  برای شما به میراث گذاشته ایم وظیفه ی شما بسیار مهم و حیاتی است ،خوب میراث داری کنید .

وی با اشاره به وصیت نامه شهید احمد دلیی یادآورشد: این شهید بزرگوار در وصیت نامه ی خود می نویسد "امام را تنها نگذارید هرچه کمک جانی و مالی دارید برای دفاع از دین خدا و ولایت و انقلاب دریغ نکنید".

برات زادن خطاب به حضار تاکید کرد: این شهید عزیز اینگونه فکر می کرد که حتی از همان حقوق حداقلی خود هم بخشی را برای کمک به جبهه می فرستاد .

وی با بیان اینکه باید بدانیم که اگر شهدا و امام شهدا  و یاری پروردگارنبود اثری از دین اسلام و تشیع و انقلاب و ولایت نبود، افزود: مبادا در راه دفاع از اسلام؛ ولایت؛ دین و انقلاب کوتاهی کنیم که خدای نکرده دین ،انقلاب  ولایت آسیب بببیند که شهدا ما را نخواهن بخشید.

وی با اشاره به اینکه گاها ممکن است ظواهر دنیا ما را از مسیر حق و حقیقت دور کند، افزود:  همواره از شهدا و این شهید عزیز مدد بگیریم که در سختی ها و دشواری ها که تشخیص دوست از دشمن سخت می شود ما را یاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با تاکید براینکه باید تمام قد از دین خدا و انقلاب و ولایت دفاع کنیم، گفت:  چون پاسدار باید حال دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را داشته باشد ولایت را تنها نگذارید چون شما برای یاری دین خدا و یاری ولایت لباس سبز پاسداری را پوشیدید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها