خبرهای داغ:
سردار فدا:

دشمن با تبلیغات رسانه ای، می خواهد سلطه خود را بر کشور تحمیل کند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در همایش روز بسیج مساجد و محلات گفت: دشمن با تبلیغات رسانه ای، می خواهد سلطه خود را بر کشور تحمیل کند.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۷۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایشی به مناسبت روز جهانی مسجد و روز بسیج مساجد و محلات با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ارزش ها در جامعه است، اظهار کرد: آنان با ایجاد حجم وسیعی از تبلیغات رسانه ای و هجمه های فرهنگی به دنبال تحمیل سلطه خود بر کشور هستند.

وی افزود: آنان می خواستند در کنار توافق هسته ای، به وحدت، انسجام، همدلی و همزبانی مردم ضربه بزنند که این امر با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر لزوم حفظ وحدت و جلوگیری از دو دسته شدن جامعه، گفت: مردم و مسئولان باید دقت داشته باشند که وخدت و وفاق مردم در این مسیر نباید خدشه دار شود.

تشییع با شکوه خط شکن‌ها، 25 آبان دیگری را رقم زد

سردار فدا در ادامه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای غواص خط شکن و گمنام در اصفهان، بیان کرد: مردم با تشییع با شکوه این شهدا، 25 آبان دیگری را آفرید.

وی اضافه کرد: کاروان شهدا در تمامی شهرهای استان به جز اردستان، نائین و خور تشییع شد و به یاد دوران دفاع مقدس، در هنگام تشییع شهدا، در خانه ها بازشد و از مردم پذیرایی می شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) ابراز کرد: برخی می گفتند که مردم از انقلاب و نظام خسته شدند اما این تشییع شهدا خیلی مسائل را مشخص کرد، مردم ثابت کردند که برای دین و قرآن انقلاب کردند نه برای ارزانی، مردم حساب انقلاب و اسلام از خیلی از مسائل دیگر جداست.

وی با تأکید بر توجه به برنامه های فرهنگی در مساجد، عنوان کرد: هیئت امنا، ائمه جماعات، پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با همکاری هم و بر اساس توصیه های رهبر انقلاب اقدام کنند.

فدا در پایان بیان کرد: هم اکنون حلقه های شجره طیبه صالحین با محوریت ائمه جماعات مساجد در راستای تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی بسیجیان در مساجد در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار