خبرهای داغ:
معاون راهبردی فرماندهی کل قوا:

اگر راه شهدا را ادامه ندهیم خیانت کردیم

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: شهدا به عهد و پیمان خود وفا کردند و امروز ما در هر کجا هستیم اگر راه شهدا را ادامه ندهیم خیانت کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۹۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اصفهان، سرلشکر مصطفی ایزدی در دومین همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار ناجا در اصفهان گفت:‌ هر کسی به گونه‌ای از دنیا می‌رود و آنچه قضا و قدر است اتفاق خواهد افتاد خوشا به حال آنها که در لباس جهاد به شهادت می‌رسند و با شهدای عاشورا همنشین می‌گردند.

وی با یادآوری اینکه بر اساس گفته امام راحل شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: شهدای ما به سالار شهیدان تاریخ اقتدا کردند و در راهی قدم گذاشتند که راه آل محمد و علی است.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند، گفت: هرچند بار سنگینی بر دوش خانواده‌های شهدا است اما آنها باید با الگوگیری از حضرت زینب کبری(س) و فرزندان امام حسین(ع)‌ ایستادگی کنند چرا که خون شهدای کربلا اسلام را آبیاری کرد و امروز خون فرزندان شما اسلام را آبیاری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه شهدای ما از شهادت خود خبر داشتند گفت: شهادت دری از درهای بهشت است که خداوند به روی خاصان اولیای خود باز می‌کند.

سرلشکر ایزدی خطاب به خانواده شهدا تأکید کرد: فرزندان شما وارد عرصه نبرد شدند و آن‌ها «عند ربهم یرزقون» هستند و منتظر شمایند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده امام راحل انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین برکات خون شهدا امنیتی است که در کشور حاکم شده است و اگر نگاهی به کشورهای منطقه داشته باشیم، تنها نقطه‌ای که به‌واقع یک منطقه امن است ایران اسلامی است.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: شهدا در راهی قدم گذاشتند که خداوند سبحان آن را محقق می‌کند و تحقق آن به دست شهداست و امنیتی که امروز در کشور داریم به حرمت خون شهداست و خون پاک شهدا بسترهایی فراهم خواهد کرد که نه‌تنها مردم ایران اسلامی بلکه مردم منطقه نیز از برکات آن برخوردار خواهند شد.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوابا بیان این مطلب که شهدا در مسیر تحقق «لا اله الا الله» قدم گذاشته و به شهادت رسیدند گفت: قدم گذاشتن در این راه شروطی دارد که شرط اول آن ولایت و امامت است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، از استحکامی دوچندان برخوردار است به‌گونه‌ای که دشمنان ما و ابرقدرت‌های دنیا در مقابلش زانو زده‌اند که نمونه آن را در مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم که مصداق آیه «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن‌اللَّه واللَّه مع‌الصّابرین» بود و فرزندان این ملت در یک‌سو و 6 ابرقدرت دنیا در یک‌سوی میز بودند.

سرلشکر ایزدی اظهار داشت: از خداوند طلب صبر و اجر جزیل برای خانواده‌های شهدا دارم و امیدوارم همه ما راه شهدا را تداوم ببخشیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف در تلاش است تا این نظام را شکست دهد خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و به لطف وجود رهبری و ولایت‌فقیه و حضور توفنده ملت همیشه درصحنه، دشمنی‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود و این انقلاب اسلامی ایران است که به ‌پیش می‌رود.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوابا تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر از وظایف تک‌تک ماست تصریح کرد: امروز هر کس در هرجایی که هست چه در خانه و چه در مرزها، باید از منتظران باشد و به‌خصوص خانواده شهدا در این زمینه رسالتشان سنگین‌تر است چرا که ما باید از خون شهدا پاسداری کنیم و نگذاریم دشمن در هجوم همه‌جانبه خود که اساس انقلاب را نشانه رفته است، موفق شود.

وی لازمه پیشرفت انقلاب اسلامی را حضور در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم به وعده‌ای که امام راحل داده‌اند و فرمودند این انقلاب انقلابی است که به انقلاب حضرت حجت(عج) متصل خواهد شد دست پیدا کنیم.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در پایان با تأکید بر اینکه خلقی که در انتظار مصلح است باید مجاهد باشد، اظهار داشت: باید در فرصت‌های باقی‌مانده از عمر خود، برای تداوم راه خونین شهدا مجاهدت کنیم و یاور رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار