خبرهای داغ:

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه فرهنگی، سیاسی در شهرستان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۵۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستن البرز، اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فرماندار شهرستان البرز، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع)مسئولین ادارات شهرستان البرز در دفتر فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد .

علیرضا حیدری  دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره گرامیداشت هفته دفاع مقدس  بر هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسمات هفته دفاع مقدس،تاکید کرد و  گفت: هماهنگی‌ها برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس بین ادارات انجام شود و امیدواریم این برنامه‌ها به شکل با شکوه و در شان این هفته برگزار گردد.

وی با اشاره به برگزار ی بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان البرز خبر داد:  برنامه های  مانند رژه نیروهای مسلح شهرستان البرز - یادواره شهدای شهرستان البرز  - همایش بزرگ 1000 نفری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شهرستان – اعزام نمادین رزمندگان – مسابقات ورزشی – همایش های بصیربتی  دیدار با خانواده های شهداء از جمله 100 برنامه هفته دفاع مقدس شهرستان البرزمی‌باشد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این جلسه به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی را به نسل جوان ارائه دهیم تا نسل جوان ما بدانند که شهدا چه از خودگذشتگی‌هایی برای ایران اسلامی به ظهور گذاشتند.

شجاعی مهر در ادامه افزود : تاثیرات دفاع مقدس را نمی توان انکار کرد هر چه جایگاه داریم همه از برکات دفاع مقدس است و ما باید سعی کنیم ادامه دهنده و انتقال فرهنگ ایثار شهادت در نسل جوان باشیم.

شجاعی مهر درپایان گفت: اولین و اصلی ترین محور رزمندگان ولایت پذیری و اطاعت از رهبری بود که عامل موفقیت در پیروزی های رزمندگان ‌می‌باشد.

در ادامه فرماندار شهرستان البرزافزود: تمام برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به‌گونه‌ای تنظیم و تدوین شود که جانفشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی به‌طور شایسته نشان داده شود.

وی در ادامه با توجه به جمله زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بیان کرد: در حماسه هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگاه داشتن آن بکوشیم و نسل جوان را برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم، و می توانیم با برنامه ریزی دقیق در هفته دفاع مقدس  ارزش های نسل گذشته انقلاب را به این نسل انتقال دهیم .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار