آلیا در گفتگو با بسیج؛

تاریخ جنایت های انگلیس را فراموش نخواهد کرد!

در قضیه فتنه انگلیسی ها به ملت ایران توهین کردند و در حال حاضربدون هیچ عذرخواهی برگشته اند.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۸۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: انگلیسی ها به ملت ایران توهین کرده و رفتند.

وی ادامه داد: البته آنها با این رویکرد رفتند که بعد ها در رسانه هایشان مطرح کردند که سعی دارند با یک تصمیم جمعی ایران را منزوی کنند.

آلیا تصریح کرد: در حال حاضر انگلیس بدون هیچ عذرخواهی برگشته و بالاخره ما باید به مسوولین سیاست خارجی بگوییم که قانون اساسی میثاق مشترک است قطعا ما باید براساس احترام متقابل و منافع ملی با کشورها ارتباط داشته باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید طبق نظر امام راحل و مقام معظم رهبری براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت حرکت کرد تأکید کرد: در قضیه فتنه انگلیسی ها به ملت ایران توهین کردند و گیرنده ها و فرستنده های خود را در اختیار فتنه گران گذاشتند و الان هم بدون عذرخواهی از ملت ایران سفارت خود را باز کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاریخ فراموش نخواهد کرد که انگلیسی ها در جنگ جهانی دوم تمام غله و گندم راجمع کرده قیمت ها را بالا برده و بعد هم آنها را در دریا ریختند و چهل درصد از جمعیت ما از گرسنگی و یا عوارض آن از بین رفتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار