آلیا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

بی احترامی دستگاه دیپلماسی به ملت و نمایندگان مجلس

امروز علی رغم نارضایتی ملت این اقدام انجام شده ولی دستگاه های مربوطه باید مراقب باشند که باز هم این سفارتخانه به لانه ای برای عناصر فتنه و رفت و آمدهای آنها تبدیل نشود.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۵۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اگر عقبه تاریخی انگلیس را هم در نظر نگیریم همین توطئه های اخیر آنها کافی است.

وی افزود: انگلیسی ها بدون هیچ عذرخواهی وارد ایران شدند و چالش هایی که بر سر باغ قلهک وجود داشت که انگلیسی ها آن را تصرف کردند هنوز حل نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی چگونه این بی احترامی که به ملت شده است را به تاریخ جواب خواهد داد.

آلیا ادامه داد: امروز علی رغم نارضایتی ملت این اقدام انجام شده ولی دستگاه های مربوطه باید مراقب باشند که باز هم این سفارتخانه به لانه ای برای عناصر فتنه و رفت و آمدهای آنها تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه این مسئله باید قبل از اجرا در کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بررسی شده و شرایط و تعهداتی در نظر گرفته می شد گفت: دستگاه های مسوول باید مراقبت کنند که انگلیسی ها از این سفارتخانه ها برای کارهای ضد فرهنگی و این نفوذی که خارجی ها دارند استفاده نکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 90 طرح کاهش رابطه در کمیسیون امنیت ملی به تصویب رسید در حال حاضر هم باید این کمیسیون افزایش رابطه را بررسی می کرد این اقدام بی احترامی به ملت، نمایندگان ملت و مصوبه کمیسیون امنیت ملی بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار