خبرهای داغ:
دومین جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در محل دفتر فرماندهی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۵۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد بیدکی در این جلسه اظهارداشت: امروز نشر و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بعنوان یکی از گنجینه های پر بار معارف انقلاب اسلامی می تواند راه آینده را برای ما هموار نماید.

وی بیان کرد: در 31 شهریور 59 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی، جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

وی افزود:آن زمان جنگی نا برابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدید قرار داشت و در داخل کشور نیز جناح های وابسته به غرب و شرقف در پی تضعیف نظام بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: با فرمان ملکوتی حضرت امام (ره) و پس از شکل گیری، اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی حماسه ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه بود.

سرگردبیدکی گفت: حماسه دفاع مقدس که برکات و دستاوردهای بی نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و به مناسبت بزرگداشت این همه مجاهدت و ایثار هر ساله 31 شهریور تا ششم مهرماه را هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ایشان در ادامه بیان کرد: امسال هفته دفاع همزمان با روز عرفه و عید قربان است بسیار پربار می باشد و هفته دفاع باید با شکوه تر از سالهای قبل برگزار گردد.

وی بیان کرد: غبارروبی از قبور شهدا، برگزاری رژه موتوری، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شب شعر و خاطره ایثارگران ، غباروبی مزار شهداء،برگزاری یادواره شهداء، برپای نمایشگاه و... از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها