یک مقام گردشگری فیلیپین خبر داد
سفر ۲ هزار گردشگر ایرانی به فیلیپین در ۷ ماهه نخست ۲۰۱۵
یک مقام گردشگری فیلیپین با اشاره به سفر حدود ۲ هزار گردشگر ایرانی به این کشور در ۷ ماهه نخست ۲۰۱۵ گفت: در حال تعریف چشم اندازهای جدیدی برای جذب گردشگر بیشتر از این کشور و سایر کشورهای غرب آسیا هستیم.
به گزارش بسیج، اداره گردشگری فیلیپین در حال تعریف
چشم اندازهای جدیدی برای جذب گردشگر از برخی بازارهای جدید گردشگری در غرب
آسیا است.
فرانسیسکو لاردیزابال، مسئول بخش خاورمیانه اداره گردشگری فیلیپین گفت، تلاش هایی در جریان است تا جاذبه های گردشگری فیلیپین در کشورهایی همچون ایران و قطر تبلیغ شود تا بازار گردشگری فیلیپین توسعه یابد.
لاردیزابال گفت: «برنامه فعلی ما توسعه بازار است. بر اساس طرح توسعه بازار، ما قصد داریم فراتر از استراتژی های معمول بازاریابی پیش برویم.»
فیلیپین قصد داردعلاوه برجذب گردشگر از بازارهای سنتی خود یعنی کره، آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا، سنگاپور، تایوان، انگلیس و مالزی، از چند کشور خاورمیانه نیز جذب گردشگر نماید.
بر اساس آمارهای رسمی، در فاصله ماه های ژانویه تا جولای امسال، 1980 گردشگر ایرانی به فیلیپین سفر کرده اند. در این مدت همچنین 2 هزار و 589 گردشگر قطری به این کشور وارد شده اند.
این آمارها در مقایسه با ورود حدود 90 هزار گردشگر مالزیایی به فیلیپین ناچیز به نظر می رسد. مالزی، دهمین بازار بزرگ گردشگری فیلیپین محسوب می شود.
لاردیزابال در ادامه گفت: «ما اکنون در حال حرکت به سمت بازارهای دیگری هستیم که پتانسیل رشد بالا را دارند. همچنین ما بازارهایی را هدف قرار می دهیم که گردشگرانی با میزان اقامت طولانی تر و هزینه کرد بیشتر برای ما داشته باشند.»
وی افزود: «اینها بازارهایی هستند که رونق تجاری ما را تامین می کند و صندلی درجه یکمان را پر می کند. اینها همچنین بازارهایی هستند که سوئیت های ما را در هتل ها و اقامتگاه ها پر خواهند کرد.»
سایر بازارهایی که بر اساس آمارهای اداره گردشگری فیلیپین، گردشگر بیشتری به این کشور ارسال کرده اند، کشورهای روسیه، هند، ویتنام، اندونزی و تایلند بوده اند.
لاردیزابال افزود، علاوه بر توسعه بازارهای جدید ما برای جذب بیشتر گردشگر اقدام به ارائه خدمات متنوع نظیر مدارس آموزش زبان انگلیسی، گردشگری درمانی، سفرهای دریایی مجلل و شیرجه و عکاسی زیر آب کرده ایم.
فرانسیسکو لاردیزابال، مسئول بخش خاورمیانه اداره گردشگری فیلیپین گفت، تلاش هایی در جریان است تا جاذبه های گردشگری فیلیپین در کشورهایی همچون ایران و قطر تبلیغ شود تا بازار گردشگری فیلیپین توسعه یابد.
لاردیزابال گفت: «برنامه فعلی ما توسعه بازار است. بر اساس طرح توسعه بازار، ما قصد داریم فراتر از استراتژی های معمول بازاریابی پیش برویم.»
فیلیپین قصد داردعلاوه برجذب گردشگر از بازارهای سنتی خود یعنی کره، آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا، سنگاپور، تایوان، انگلیس و مالزی، از چند کشور خاورمیانه نیز جذب گردشگر نماید.
بر اساس آمارهای رسمی، در فاصله ماه های ژانویه تا جولای امسال، 1980 گردشگر ایرانی به فیلیپین سفر کرده اند. در این مدت همچنین 2 هزار و 589 گردشگر قطری به این کشور وارد شده اند.
این آمارها در مقایسه با ورود حدود 90 هزار گردشگر مالزیایی به فیلیپین ناچیز به نظر می رسد. مالزی، دهمین بازار بزرگ گردشگری فیلیپین محسوب می شود.
لاردیزابال در ادامه گفت: «ما اکنون در حال حرکت به سمت بازارهای دیگری هستیم که پتانسیل رشد بالا را دارند. همچنین ما بازارهایی را هدف قرار می دهیم که گردشگرانی با میزان اقامت طولانی تر و هزینه کرد بیشتر برای ما داشته باشند.»
وی افزود: «اینها بازارهایی هستند که رونق تجاری ما را تامین می کند و صندلی درجه یکمان را پر می کند. اینها همچنین بازارهایی هستند که سوئیت های ما را در هتل ها و اقامتگاه ها پر خواهند کرد.»
سایر بازارهایی که بر اساس آمارهای اداره گردشگری فیلیپین، گردشگر بیشتری به این کشور ارسال کرده اند، کشورهای روسیه، هند، ویتنام، اندونزی و تایلند بوده اند.
لاردیزابال افزود، علاوه بر توسعه بازارهای جدید ما برای جذب بیشتر گردشگر اقدام به ارائه خدمات متنوع نظیر مدارس آموزش زبان انگلیسی، گردشگری درمانی، سفرهای دریایی مجلل و شیرجه و عکاسی زیر آب کرده ایم.
منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار