روزنامه‌ی شرق برای دفاع از سازندگان فیلم‌های حامی فتنه به فیلم محمد رسول الله (ص) حمله کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۲۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

کیوان کثیریان در شرق نوشت :« برخی وقایع باید مکرر یادآوری شوند تا کارهای ناتمام و برزمین‌مانده از یاد نروند. مثلا یادمان نرود که جز فیلم «رستاخیز» که به‌ناحق در محاق افتاده است، «عصبانی نیستم» هم با وجود دردست‌داشتن پروانه نمایش از دولت جمهوری اسلامی، دچار وضعیتی مشابه است، یادمان نرود که از حق رضا درمیشیان هم دفاع کنیم، یادمان نرود که «خانه پدری»، کیانوش عیاری هم پروانه نمایش رسمی داشت ولی به‌ناحق از اکران پایین کشیده شد. یادمان باشد که «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، محسن امیریوسفی هنوز بی‌جهت بلاتکلیف است، «خانه دختر» و «مادر قلب‌اتمی» هم همین‌طور.»

حمله‌ی کثیریان به فیلم خوب مجید مجیدی ، صرفا برای حمایت از فیلم های تابلو دار جریانات ضد انقلابی و قبح شکن است ! وی که نمی‌تواند اقبال عمومی و حمایت همه جانبه تماشاچیان از این فیلم تحمل کند، با بغض در خصوص فیلم کارگردان مطرح کشورمان می نویسد:« فیلم پرهزینه محمد (ص) - به دلایل متعددی فیلم مهمی است. از ته دل امیدوارم همان‌گونه که کارگردانش می‌گوید، ١٠ برابر هزینه‌اش بفروشد. البته نظرات متفاوتی هم درباره آن ابراز شده، برخی فیلم را دوست ندارند و برخی از آن خوششان آمده. حرف‌ها و استدلال‌های هر دو طرف هم قابل‌تأمل است. اما اگر قرار باشد فضای دوقطبی حول این فیلم منجر به خط‌کشی ایدئولوژیک شود، کار، سخت می‌شود.»

لازم به ذکر است ، «رستاخیز» به سبب نمایش وقایع مجعول در روز عاشورا ، «عصبانی نیستم» فیلم حامی فتنه،«خانه‌ی پدری» به سبب داشتن محتوای نا مناسب و «خانه‌ی دختر» به سبب نمایش غیر مستقیم تجاوز پدر به دختر!!! از اکران باز مانده اند! قیاس چنین ساخته‌های تابلو دار و سخیفی با کار خوب مجیدی صرفا هیاهو برای اکران این قبیل فیلم ها از همان راهی است که پیشتر «قصه ها»ی رخشان بنی اعتماد باز نموده است!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
بسیج نیوز تو همه ی این فیلما رو دیدی داری زر مفت میزنی ؟ هان؟؟؟؟