نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد

ضرورت حضور همه مسلمانان در میدان اعتراض

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه به سبب شهادت حجاج کشورهای اسلامی در فاجعه منا باید همه اعتراض و انزجار خود را از آل سعود فریاد بزنند، گفت: برای سرکوبی خواسته‌ها و اهداف دشمن همه مسلمانان باید در میدان اعتراض حضور یابند.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌‌محمدی امروز در تجمع بزرگ مردمی همدان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم آل‌سعود و محکوم کردن فجایع اخیر در منا که منجر به کشته شدن حجاج ایرانی شد، اظهار داشت: دل هر مسلمان و هر ایرانی از این فاجعه غمناک سوخته است و امروز با تجمع اعتراض آمیز، همدردی خود را با شهدا و خانواده‌های حجاجی که در این حادثه به شهادت رسیدند را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی سه روزه توسط مقام معظم رهبری افزود: با اعلام عزای عمومی همه مردم مسلمان به سوگ و عزاداری این فاجعه‌ تاسف‌بار نشستند و با تجمع انزجار خود را به رژیم بی‌درایت و بی‌کفایت آل‌سعود ابراز می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی بیان کرد: امروز همه‌ مسلمانان جهان اسلام باید به پا خیزند و فریاد بیداری سیاسی، بیداری اسلامی، دشمن‌شناسی و ترفندشناسی علیه دشمن را سر دهند.

وی گفت: هدف از تجمع مردمی، خیزش کشورهای اسلامی است تا سایه نحس رژیم آل‌سعود از سرزمین وحی کوتاه شود چراکه تا زمانی‌که ملت‌های اسلامی خاموش باشند، این جنایات ادامه دارد.

محمدی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تجمع قرار بود با حضور روحانیت و طلاب در حوزه علمیه برگزار شود اما با توجه به اینکه فجایع منا دل همه مردم را به درد آورد، این تحصن با حضور عموم مردم برگزار شد تا خواهان سهمیم شدن همه کشورهای اسلامی در مدیریت کنگره‌ عظیم حج شویم.

وی با بیان اینکه به سبب شهادت حجاج کشورهای اسلامی در فاجعه منا باید همه اعتراض و انزجار خود را از آل سعود فریاد بزنند، افزود: برای سرکوبی خواسته‌ها و اهداف دشمن همه مسلمانان باید در میدان اعتراض حضور یابند.

امام جمعه همدان با اشاره به واقعه کوفه اظهار داشت: مردم کوفه هم اینگونه در حق امام علی(ع) بی‌وفایی نکردند که آل‌سعود در حق حجاج بیت‌الله ‌الحرام تحمیل کرد بر این اساس امروز به جایی رسیدیم که مردم کوفه با وفاتر از مردم مدینه شدند.

وی تأکید کرد: اختلافات ما با آمریکا و استکبار جهانی ریشه‌ای است و در این راستا باید جنایتکاران نابود شوند تا امنیت در همه جای کشورهای اسلامی برقرار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار