خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

عربستان به جای توجیه مسئولیت فاجعه را بپذیرد

سردار صادقی در سیزدهمین یادواره شهدای روستای دنگلان که با حضور خانواده شهدا ومردم و مسئولین برگزار شد گفت: عربستان به جای توجیه های بی مورد سعی در قبول مسئولیت این فاجعه باشد.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۴۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این یادواره سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری وخانواده های جان باخته در واقعه منا گفت: امروز دنیا وکشور های حامی عربستان وهابی فهمیدند که سوء مدیریت وبی کفایتی سبب این فاجعه درد ناک شده است.

وی درادامه افزود:عربستان به جای توجیه های بی مورد سعی در قبول مسئولیت این فاجعه باشد وبه گردن حجاج نیندازد.

سردار صادقی تصریح کرد: عربستان باید از ایران ویا کشور جنگ زده و نا امن عراق یاد بگیرد که با تمام مشکلات داخلی و نا امنی از ده ها میلیون زائرحسینی به نحو احسن پذیرائی میکند وتازه باید مواظب خرابکاری های که از طرف دشمنان ومستکبران وداعشی ها انجام میگیرد هم باشد.

صادقی اذعان کرد: باید کنفرانس اسلامی در مدیریت مناسک حج حضور داشته باشد تا ما دیگر شاهد چنین وقایع فجیع نباشیم.

فرمانده سپاه نینوا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صدام با بهانه اینکه بعضی از مناطق ایران مال عراق است وخیال اینکه انقلاب ایران نوپا است وحمایت تسلیحاتی تمام دنیا را داشت به ایران حمله کرد و صدام با چهره مغرور مصاحبه خود را نیمه کاره تمام میکند ومیگوید در تهران الباقی مصاحبه را انجام میدهم وبه خیال خود و حسب ظاهر وبا داشتن حمایت استکبار پیروزی را از آن خود میدانست.

وی افزود: صدام روی ایمان ،ایثار و شهادت و از خود گذشتگی وتوکل به خدا هیچ حسابی را باز نکرده بود و ازآنجا هم سیلی محکمی را خورد و سازمان ملل که در اختیار استکباربود به برکت خون شهدا وایثار رزمندگان ناچار شد عراق را به عنوان متجاوز معرفی کند .

سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی در پایان با اشاره به توافق هسته ای گفت : تاریخ نشان نداد که ابر قدرتها تسلیم یک کشور شوند وبا او سر میز مذاکره بنشینند ومجبور به پذیرش شرایط آن کشور شوند و این هم به برکت اطاعت پذیری از ولایت وبرکت خون شهدا است وما باید اینها را قدر بدانیم تا به سرنوشت بعضی از کشور ها دچار نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها