خبرهای داغ:

کسب رتبه چهارم جشنواره برترین دفاتر خبرگزاري بسيج توسط خبرگزاری بسیج همدان

خبرگزاری بسیج استان همدان در جشنواره برترین دفاتر خبرگزاري بسيج در کشور رتبه چهارم را کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۸۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آئين معرفي برترين دفاتر خبرگزاري بسيج در سراسر كشور كه با حضور سردار فضلي جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در تهران برگزار شد، خبرگزاری بسیج استان همدان بعد از استان سمنان، آذربايجان شرقي و قزوين رتبه چهارم را کسب کرد.

خبرگزاری بسیج از سال 92 و در راستای اشاعه گفتمان ناب ولایت اولویت و معرفی مجاهدت بسیج و بسیجیان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این راستا گفت:خبرگزاری بسیج که در سال‌ اخیر با تغییر و تحول زیادی در بحث نرم افزار و محتوا ایجاد شد توانسته امروز در رقابت با رسانه‌ها از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

علی‌اکبر کریم‌پور بیان کرد: مدیرعامل سایت با هدف تقویت و تاثیرگذاری خبرگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولین روابط عمومی شهرستان‌ها و سرپرست خبرگزاری‌ها برگزار کرده است و به دنبال تثبت جایگاه این سایت در راستای ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه هستند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری بسیج همدان توانسته در یک سال اخیر بیش از 5 هزار خبر را در سایت بارگذاری کند که هر روز آمار بازدید از سایت افزایش یافته است وامید است مسئولین مربوطه بتوانند با جدیت از این رسانه ارزشی حمایت کند تا شاهد شکوفای آن در استان باشیم.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در همایش پنج روزه خبرنگاران و سرپرستان خبرگزاری بسیج که در تهران برگزار شد خانم مریم صابری‌یگانه به عنوان سرپرست خبرگزاری بسیج همدان معرفی و حکم سرپرستی وی در پایان همایش توسط مدیرعامل خبرگزاری بسیج اهدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همایش آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در 15 مهر ماه سال جاری با هدف تشکیل باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار