محکومین دادگاه انقلاب؛ محبوبین قلوب زنجیره‌ای‌ها

قانون مطبوعات کیلویی چند؟!!

محكومين دادگاههاي انقلاب اسلامي و همچنين كساني كه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران فعاليت و يا تبليغ مي كنند، حق هيچگونه فعاليت مطبوعاتي و قبول سمت درنشريات را ندارند.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۳۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه غرب‌گرای شرق در تاریخ 12 مهر 94 در صفحه نخست خود در یادداشتی تحت عنوان "زنان در برنامه ششم توسعه؛رویکردها و الزامات" به قلم  آذر منصوری، پرده از حضور عنصر فتنه‌گر دیگری در روزنامه خود برداشت.

حضور این عناصر فتنه‌گر و محکومین قطعی و مجرمین امنیتی دادگاه انقلاب اسلامی در حالی است که طبق تبصره 8 از ماده 9 قانون مطبوعات اعضا و هواداران گروههاي ضد انقلاب و يا گروههاي غير قانوني و محكومين دادگاههاي انقلاب اسلامي كه به جرم اعمال ضدانقلابي ويا عليه امنيت داخلي و خارجي محكوميت يافته اند و همچنين كساني كه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران فعاليت و يا تبليغ مي كنند، حق هيچگونه فعاليت مطبوعاتي و قبول سمت درنشريات را ندارند.

گفتنی است منصوری در سال‌های 85 تا 88 یکی از فعالین حزب مشارکت بود و در انتخابات 88 نیز یکی از فعالان ستاد میرحسین موسوی بود که در نهایت به دلیل ارتکاب جرائم متعدد به سه سال حبس تعزیری محکوم شد. نام او طی یک سال اخیر به‌عنوان یکی از مسئولین و پایه‌گذاران حزب اتحاد ملت مطرح شد.

محمدرضا فقیهی، وکیل منصوری، اتهامات وی را اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی عنوان کرد و گفت:‌ شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب این اتهامات را از باب تعدد معنوی، اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی فرض کرده و به همین خاطر منصوری را به سه سال حبس محکوم کرده است.
دادگاه تجدیدنظر رأی شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران مبنی بر محکومیت آذر منصوری به تحمل 3 سال حبس تعزیری را تأیید کرد.

وی در تیرماه 1388 و پس از اغتشاشاتی که با تحریک موسوی و البته با راهبری صهیونیسم جهانی انجام می‌شد، از وی درخواست کرد که «در مقطع فعلی بهترین اقدام کارگشا و کم‌هزینه برای پیگیری مطالبات مردم، تشکیل یک جبهه سیاسی در کشور است و امروز جامعه منتظر اقدامات عملی مهندس موسوی برای تشکیل این جبهه است که امیدواریم هرچه زودتر این اقدامات آغاز شود».

مشخص نیست حضور آزادانه و فعال این محکومین امنیتی و پنجه‌کشی آنها برصورت ملت مظلوم ایران، در روزنامه های زنجیره‌ای علی‌الخصوص در روزنامه شرق، چه وقت با واکنش قاطع دستگاه محترم قضاء و مدعی‌العموم همراه خواهد بود؟!!
ارسال نظرات