خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان:

سرلشگر شهید همدانی استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین کرد

فرمانده انتظامی استان همدان در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سرلشگر شهید حسین همدانی گفت: سرلشگر شهید همدانی استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین کرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۸۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،فرمانده انتظامی استان همدان در پیامی، شهادت سردار سرلشگر پاسدار حسین همدانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

شهادت فرمانده سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (س)، شهید والامقام سردار سرلشگر پاسدار حسین همدانی را به رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم و هم‌رزمان این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار