خبرهای داغ:
با حضور چشمگیر مردم ولایی انجام شد

تشییع پیکر مطهر سرلشگر شهید حسین همدانی در دارالمجاهدین همدان

پیکر مطهر سرلشگر شهید حسین همدانی با حضور چشمگیر مردم ولایی در دارالمجاهدین همدان تشییع شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۲۲۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز همدان، دارالمومنین و دارالمجاهدین رنگ و بوی دیگری گرفته بود، پرچم‌های مشکی در خیابان‌ها و پرچم‌های سرخ در دستان مردم و بنرهایی از سردار مدافع اسلام حال و هوای دیگری به شهر بخشیده بود.

مردم آمده بودند بزرگ و کوچک، زن و مرد از جای جای استان، حضور اقشار نیز با پلاکاردهایی در دست که بر آن نوشته بود «سردار شهید همدانی به یاران شهیدش پیوست» در همه جا به چشم می‌خورد.

از ساعات ابتدایی صبح خیابان‌های منتهی به میدان امام خمینی(ره) که در مرکز شهر قرار داشت بسته شده بود، در آستانه محرم شهر همدان حال و هوای عاشورایی گرفته بود.

حضور باشکوه مردم که برای تشییع پیکر مطهر سردار ولایی مدافع حرم آمده بودند چشمگیر بود، مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در میان جمع بی‌نظیری از عاشقان ولایت که چشمانشان برای سردار ولایی خود اشک‌بار بود، آغاز شد.

در ابتدای مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان پیام رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد و در ادامه آیت‌الله غیاث‌الدین محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه مراسم نیز وهب همدانی فرزند شهید وصیت‌نامه سردار اسلام مدافع حرم را قرائت کرد و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید به امامت آیت‌الله محمدی امام جمعه همدان، مردم شهیدپرور و ولایی دارالمجاهدین با شعارهای «الله اکبر»، «لبیک یا خمینی»، لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا زینب» پیکر مطهر سردار شهید حاج حسین همدانی را تا گلزار شهدای همدان تشییع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار