خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری رزمایش مشترک گردان‌های «الی‌بیت‌المقدس» و «امام حسین(ع)» در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری رزمایش مشترک گردان های الی بیت المقدس و امام حسین(ع) با حضور چهار گردان طی در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۲۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: رزمایش مشترک گردان های الی بیت المقدس و امام حسین(ع) با حضور چهار گردان طی در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با حضور بیش از 800 نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس سپاه ناحیه کبودراهنگ 23 و 24 مهر ماه جاری در منطقه عمومی تجرک برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این رزمایش تاکتیک‌ها، دفاع از کوی و برزن، ضد هلیبورن، کنترل معابر اصلی، پدافند دورادور، ایست بازرسی و کنترل و حفاظت از مراکز حساس و مهم شهرستان است.
وی هدف از این رزمایش را تمرین برای بالا بردن توان رزم بسیجیان در مأموریت های محوله و آمادگی دفاعی عنوان کرد و گفت: بسیج همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته است.
بداغی حفاظت و حراست از مراكز حساس و مهم شهرستان در مواقع بحران و اغتشاش را از ديگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: در این رزمایش مشترک اقتدار نظام جمهوری اسلامی به نمايش گذاشته می شود و سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی استقرار نیروها در محل رزمایش و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینی، عقیدتی سیاسی و فرهنگی را از برنامه‌های روز نخت این رزمایش عنوان کرد و گفت: راهپیمایی شبانه همراه با کمین و ضدکمین از دیگر برنامه‌های رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: اجرای صبحگاه با حضور رئیس شورای تامین و مسئولین شهرستان و سخنرانی یکی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس از برنامه های روز دوم رزمایش خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار