خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

تغییر در ماهیت و محتوای نظام از اهداف امریکا برای نفوذ در کشور است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تغییر در ماهیت و محتوای نظام از اهداف امریکا برای نفوذ در کشور است که برای مقابله با این تهدیدات همه باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۳۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع گردان‌های حاضر در رزمایش «الی بیت‌المقدس» در نهاوند اظهار داشت: پیام رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در استان همدان برای دوستان انقلاب پیام صلح و آمادگی کامل نیروهای بسیجی است و برای دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را دارد که بسیجیان از تهدیدهای شما هیچ ترسی و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس توانمندسازی بسیجیان و آگاه‌سازی مسئولان است تا بتوانند رسالت خود را بهتر بشناسند و در مقابل تهدیدات دشمن آماده باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آمریکایی‌ها و کشورهای دشت نشانده آن‌ها بعد از آزمایش موشک دوربرد عماد و نشان دادن تصاویر شهر موشکی سپاه جوسازی‌ها و حاشیه‌ها بی‌فایده‌ای را بر ضد جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند.

* ملت ایران قدرتی بسیار قوی‌تر از موشک دارد

وی گفت: استکبار جهانی بداند این جوسازی‌ها فایده‌ای ندارد و ملت ایران قدرتی بسیار قوی تر از موشک دارد که این بسیجیان جان‌برکف هستند که اگر فرمانده کل قوا دستور دهد درس تاریخی به آن‌ها خواهند داد.

ابوحمزه بیان داشت: بسیجیان منتظر دستور رهبر انقلاب هستند تا همه گزینه‌های روی میز و زیر میز و خود میز را بر سر آن‌ها خراب کنند و به حمدالله بسیج و نظام جمهوری اسلامی این توان را دارد.

وی عنوان کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان همدان با موفقیت در حال برگزاری است و بسیجیان و مسئولان برگزاری رزمایش تا این لحظه به‌خوبی مأموریت‌های محوله را اجرا کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: رزمایش الی بیت‌المقدس در استان همدان با شرکت 38 گردان انجام می‌شود که شامل 27 گردان بیت‌المقدس، 10 گردان امام حسین و یک گردان کوثر است که به مدت دور روز در استان همدان با موفقیت اجرا شد.

* بسیجیان باید سیره و روش شهید همدانی را سرلوحه خود قرار دهند

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی گفت: بسیجیان ما باید سیره و روش این شهید بزرگوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند و همواره آماده جان‌فشانی برای کشور باشند.

ابوحمزه اظهار داشت: بسیجیان ما باید همیشه مانند سردار همدانی آماده و پابه‌رکاب باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در دل‌های خود تقویت کنند زیرا سردار همدانی همواره آرزوی شهادت داشت و سرانجام نیز مزد یک‌عمر مجاهدت خود را با شهادت درراه حق دریافت کرد.

وی بیان داشت: دشمن با نقشه‌های پیچیده و خطرناک سعی در نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور دارد تا باورها و خطی مشی کشور را بر اساس اراده خود تغییر دهد که در این راه همه مردم و مسئولان باید آگاه باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان گفت: تغییر در ماهیت و محتوای نظام یکی دیگر از اهداف امریکا برای نفوذ در کشور است که برای مقابله با این تهدیدات همه باید در هر پست و مقامی به فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و گوش‌به‌فرمان ایشان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار