خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان خبر داد:

کلنگ زنی پردیس دانشگاهی آیت الله خامنه ای فرهنگیان گرگان

محمد باقر مسعودی گفت: سال آینده 370 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان به بدنه آموزش و پرورش افزوده می شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد باقر مسعودی صبح امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار کرد: در سال های گذشته با توجه با افزوده شدن یک رشته در ابتدایی توازن آموزش و پرورش بهم ریخته است و بر این اساس و با توجه به ماده قانون 28 آموزش و پرورش نسبت به جذب معلمان حق تدریسی  در کوتاه مدت اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این افراد باید به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش های مهارت آموزی و معلمی را بگذرانند،اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در پردیس آیت الله خامنه ای(ره) 606 دانشجو و در پردیس دختران امام خمینی(ره) 487 دانشجو کارشناسی پیوسته دارد که در هفت رشته تحصیلی در استان گلستان تدریس میکنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این پردیس پسران و دختران دانشگاه فرهنگیان یک واحد دانشگاهی در شهرستان گنبدکاووس دارد که 188 دانشجو در این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته در حال تدریس هستند.

مسعودی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشجویان کارشناسی ناپیوسته نیز جذب کرده است، افزود: در پردیس آیت الله خامنه ای 53 دانشجو، در پردیس امام خمینی(ره) 214 دانشجو و در واحد شهید بهشتی 199 دانشجو در حال حاضر مشغول به تدریس هستند.

وی از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پردیس آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان در نزدیکی فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت ای پردیس دانشگاهی جذب شده است و مساحت 4.5 هکتاری برای این پردیس دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مجوز وزیر مسکن و شهرسازی بتوانیم مساحت این دانشگاه را به 10 هکتار افزایش دهیم و در این مکان تمام امکانات رفاهی، خوابگاهی و آموزشی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها