خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان :

عاقبت مذاکره با شیطان تعطیلی حدود الهی است

حجت الاسلام رئوف در مراسم هیئت رزمندگان اسلام گرگان گفت :در جامعه اسلامی فساد ظاهر و حدود الهی تعطیل شده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۸۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام رئوف مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان صبح امروز در مراسم هیئت رزمندگان اسلام شهر گرگان که در امام زاده عبدالله گرگان برگزار شد اظهار کرد :در طول تاریخ حوادث بسیاری رخ داده است و اکثر این حوادث به دست فراموشی سپرده شده است اما واقعه عاشورا بعد از سالیان طولانی که از این واقعه می گذرد همچنان باقی است و مورد تجزیه و تحلیل های گوناگون است.
وی درادامه افزود : عده ای عاشورا را واقعه ای الهی نام می برند و عده ای آن را به جهت قدرت طلبی و مسائل دنیوی تحلیل می کنند در حالی که امام حسین (ع) در طول سفر خویش بارها دلایل حرکت خود را اصلاح  امت جدش رسول خدا(ص) و احیای امر به معروف و نهی از منکر نام می برند.
حجت الاسلام رئوف درا دامه با اشاره به جنایت آل سعود در کشتار حجاج بیت الله الحرام اذعان کرد :امام حسین (ع) درحرکت الهی خویش حتی حج خویش را ناتمام رها می کند تا مبادا در حرم الهی خونی ریخته شود اما امروز شاهد این هستیم رژیمی که خود را خادم الحرمین می نامد یک روز عده ای را به دلیل مبارزه با شیطان و برائت از مستکبرین و یک روز هم به دلیل بی کفایتی  و بی تدبیری باعث کشتار هزاران حاجی در حرم الهی می شود.
رئوف با بیان اینکه امام حسین (ع) وقتی مشاهده کرد عده ای اطاعت از شیطان را برخود واجب کرده اند و فساد و شراب خواری در جامعه ظاهر شده است برای احیای جامعه اسلامی اعتراض می کند در حالی که بعضی ها با شیطان مذاکره می کنند و با آن نشست و برخواست دارند و طاعت رحمان الهی را ترک می کنند.
وی تصریح کرد : نباید در جامعه و کشوری که متعلق به امام زمان است منکرات ظاهر شود و بی حجابی به وضع اسفناکی نمود پیدا کند و کسی هم به این وضعیت اعتراض نمی کند و حتی زحمت تذکر کوتاه را هم به خود نمی دهد.
رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد :در جامعه اسلامی فساد ظاهر شده است و حدود الهی دارد تعطیل می شود و امروز وظیه داریم نه با زبان بلکه به عمل امر به معروف و نهی از منکر را در طول سال انجام دهیم و اگر عمل منکری همچون بی حجابی را مشاهده می کنیم انزجار خود را در برخورد و رفتار خوی نشان دهیم./
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار