ترکاشوند
یکی از دانشجویان متحصن مقابل وزارت علوم در گفتگو با بسیج:

به وزارت علوم و سخنگویش بی اعتمادیم

ما به دنبال فراخوان هستیم تا همه دانشجویان حضور به هم رسانند و همه حق و حقوقمان را بگیریم؛ قوه قضاییه هم از ما حمایت نمی کند و ما مجبوریم خودمان حقمان را بگیریم.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۷۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
یکی از دانشجویان بورسیه که به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان وزارت علوم در قبال ظلم صورت گرفته در حق این دانشجویان در سازمان دانشجویان آن وزارت خانه تحصن کرده اند و نخواست که نامی از وی درج شود در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در جلسه دیشب بین دانشجویان متحصن با مسوولین سازمان دانشجویان وزارت علوم درگیری به وجود آمد؛ جلسه دیشب توام با درگیری بود و مسوولین به دنبال برچسب زنی به دانشجویان هستند.

وی افزود: شب گذشته آقای صدیقی سخنگوی وزارت علوم گفت که به ما یک ماه فرصت بدهید تا همه مشکلات را حل کنم اما ما به ایشان اعتماد نداریم.
 
وی تصریح کرد: ما به دنبال فراخوان هستیم تا همه دانشجویان حضور به هم رسانند و همه حق و حقوقمان را بگیریم؛ قوه قضاییه هم از ما حمایت نمی کند و ما مجبوریم خودمان حقمان را بگیریم.

وی درباره مطالباتشان از وزارت علوم گفت: مطالبه ما پایبندی به تصمیمات شورای مرکزی و تصمیمات کمیسیون اصل نود درباره بورسیه ها است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از دانشجویان با مهلت یک ماهه به آقای صدیقی موافقت نکردند زیرا ما از این ارگان فقط دروغگو شنیده ایم؛ رسانه های متعهد صدای مظلومیت ما را به گوش همه برسانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار