خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

همایش احیای امر به معروف و نهی از منکربرگزار می شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان گفت: همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر با موضوع اهمیت نماز در شهرستان رامیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۰۲۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ دوم پاسدارجواد جعفریان فرمانده سپاه شهرستان رامیان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار بسيج گفت: در دهه اول محرم و از 23 الی 29 مهرماه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار «امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به ریاست امام جمعه رامیان تشکیل شده است، اظهار کرد: در اولین روز از این هفته همایش عاشوراییان در محل استان مقدس حلیمه خاتون رامیان با حضور هیاتهای مذهبی و روحانیون برگزار شد.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه و آخرین روز از این هفته همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر با موضوع اهمیت نماز در شهرستان رامیان به همراه مراسم دسته روی و عزاداری سالارشهیدان باحضور اعضای ستاد و غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان رامیان برگزار می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان با بیان اینکه امر به معروف یک واجب کفایی است و در 40 نقطه از قرآن به آن اشاره شده است، تصریح کرد: در بیان ائمه و پیامبران به این فریضه تاکید فراوان شده است و امام حسین(ع) در هنگام شهادت گفتند، برای احیای دین جدم و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده ام.

وی گفت: عامل بودن، ضرورت رعایت اولویتها و معیارها، مخاطب شناسی، موقعیت شناسی، مراتب امر به معروف، استفاده از همه ظرفیتها و استمرار و هوشمندی، هشت اصل در اجرای امر به معروف در جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان، آشکار یا پنهان، غیرمستقیم یا مستقیم، استدلالی، فردی و جمعی، مردمی یا حاکمیتی و دفعی یا تدریجی از روش های امر به معروف در جامعه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار