خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی همدان:

ضعف علمی کرسی‌های آزاداندیشی سبب تضعیف نگاه آزاد فکری می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه ضعف جنبه علمی در کرسی‌های آزاد اندیشی سبب می‌شود تا نگاه آزاد فکری تضعیف شود، گفت: در واقع چیزی که اتفاق می‌افتد این است که کرسی‌ها مناظره‌گونه و با دخالت سیاست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۲۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس اظهار داشت: بیش از 20 هزار دانشجوی بسیجی در دانشگاههای استان عضو بسیج هستند و این تعداد بسیجی افرادی هستند که دارای پرونده بوده و ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه ارتباط با دنیا مشکلی نداشته و تنها خوی استکبارگری طرف غربی مانع این ارتباط بود، گفت: راهکار تقویت ساخت درونی نظام جمهوری اسلامی، تکیه بر اقتصاد داشن بنیان و نیروی مردمی است است و اگر این مورد انجام گیرد به طور قطع موفق می‌شویم.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه اگر درک فرهنگی در مسائل اقتصادی وجود نداشته باشد اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها مهرماه امسال را به تبیین و ایجاد فضای دانشگاهی با موضوع اقتصاد مقاومتی پرداختیم و از ابتدای آبان ماه تا 15 آذرماه امسال را نیز به تبیین مسئله استکبارستیزی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: از 15 آذرماه تا نیمه دی ماه امسال به تبیین فتنه و فعالان آن و بعد از آن نیز به تبیین خط امام و رهبری در حیطه‌های مختلف پرداخته می‌شود.

فریادرس از حضور سخنرانان کشوری در نشست‌های سیاسی دانشگاه‌های همدان خبر داد وعنوان کرد: هدف اصلی در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ایجاد فضای آزاد برای دانشجویان فارغ از تعصبات سیاسی و جناحی است.

وی با بیان اینکه ضعف جنبه علمی در کرسی‌های آزاد اندیشی سبب می‌شود تا نگاه آزاد فکری تضعیف شود، افزود: در واقع چیزی که اتفاق می‌افتد این است که کرسی‌ها مناظره‌گونه و با دخالت سیاست برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد: تلاش و تدبیر برای رسیدن به مدیریت جهادی خواسته انقلاب از بسیجیان بوده و رویکرد بسیج دانشجویی شناسایی کلیدواژه نفوذ، برنامه‌ریزی، فکر و مقابله با آن است.

وی اظهار داشت: دشمن و غرب با تزلزل آرمان‌های انقلاب اسلامی به دنبال آن است تا شاکله اصلی انقلاب را دچار خدشه کند.

فریادرس عنوان کرد: باید مخزن دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم را به شکل مناسب برای دانشجویان مطرح و به تبیین آن بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار