خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان:

قیام 5 آذر گرگان در هفته بسیج دیده شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: امسال با نگاه تکریم قیام 5 آذر مردم گرگان به دنبال این هستیم که به عنوان یک روز شاخص در هفته بسیج در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۵۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در نشست ستاد گرامی‎داشت هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد رسمی هفته بسیج شهرستان گرگان امروز به صورت رسمی تشکیل شده و با توجه به آن که مجموعه برنامه های هفته بسیج، هفته بسیج دانشجویی را در پیشرو داریم ، امیدواریم بتوانیم برنامه های در شان بسیج برنامه‎ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم برنامه‎های متفاوت نسبت به سال گذشته برگزار کنیم، تصریح کرد:شاه بیت هفته بسیج دانش آموزی  13 آبان است که در روزهای آینده آن را در پیش داریم  و امیدواریم بتوانیم با شعار «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از این روز صیانت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان به قیام 5 آذر گرگان اشاره کرد و ابراز داشت: در بحث حادثه 5 آذر گرگان مردم ولایتمدار گرگان در سال 1357 ولایتمداری را به عرصه ظهور رساندند و با تاسی از فرمان امام (ره) به خیابان‎ها آمدند و در این مسیر 14 شهید و 140 جانباز تقدیم راه انقلاب کردند.

مهاجر خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد این واقعه باید این روز دیده شود و  امسال با نگاه تکریم در این روز به دنبال این هستیم که به عنوان یک روز شاخص در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: 5 آذر باید به عنوان یک حادثه برجسته در شهرستان گرگان دیده شود و امیدواریم با ظرفیت‎های در شکل قالب تبلیغاتی بتواند نسبت به برنامههای این روز به خوبی عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان با بیان اینکه ستاد سرداران و 1400 شهید شهرستان یکی دیگر از موضوعات مورد توجه ما است، افزود: در هر سال یک یادواره شهدای شهرستانی در ذیل برنامه‎های هفته بسیج در نظر گرفته می‎شود و پشنهاد ما این  است که در هفته وقف و در شب شب شهادت امام رضا(ع) این برنامه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار