نبویان در گفتگو با بسیج:

هاشمی با ضدانقلاب و صهیونیستها هم نوا شده است

عضو کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: هاشمی با نتانیاهو، اوباما و.. که ادعا می کردند ما به دنبال سلاح هسته ای بودیم هم نوا شده و بیان می کند که ایران به دنبال سلاح هسته ای بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
حجت الاسلام سيدمحمود نبویان عضو کميسيون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی بیان کرد: واقعا اینگونه اظهارات از سوی هاشمی جای تعجب دارد و خوب است که ایشان از سابقه خود و این اشتباهاتش درس بگیرد و سریعا اظهارات اخیر خود را تکذیب کند.
 نبویان در ادامه تصریح کرد: خانواده ایشان بویژه از سال 88 به بعد هم نوا با دشمنان نظام در فتنه شدند و همانطورکه اوباما و نتانیاهو و کلینتون در اظهارات خود تصریح کرده بودند که ما دراین قضایا کمک کردیم تا این نظام سرنگون شود؛ هم نوایی با این طیف ضد انقلاب در خانواده ایشان کاملا مشهود بوده و هست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در قضایای مختلف شاهدیم که افرادی که دشمن سرسخت این نظام اند و درصدد نابودی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند، از جمله روزنامه های حامی فتنه و اصلاح طلب و رسانه های بیگانه و ضد نظام،  از صحبتهای ایشان به نفع خود بهره می گیرند. 

عضو کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: هاشمی با نتانیاهو، اوباما و.. که ادعا می کردند ما به دنبال سلاح هسته ای بودیم هم نوا شده و بیان می کند که ایران به دنبال سلاح هسته ای بوده است.

نبویان در ادامه تاکید کرد: این اظهارات حتما دروغ است و ایران هیچ وقت به دنبال چنین امری نبوده و نخواهد بود.

عضو کميسيون آموزش و تحقیقات مجلس در توضیح بیشتر افزود: ایشان در قضیه سوریه هم مواضع مورد پسند امریکا و اسرائیل را بیان می کرد و متاسفانه همنوایی با دشمنان ملت ایران در سخنانایشان تبدیل به روال شده است. 

نبویان در ادامه گفت: انتظار می رود آقای هاشمی رفسنجانی سابقه ای که قبل از انقلاب و پس از آن در این نظام داشته است را با این مواضع خود که متاسفانه اکنون ابزار دست دشمنان انقلاب شده، خراب نکند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بایستی از رفتار امروز ایشان این درس را گرفت که انسان باید همواره متوسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) شود تا خداوند عاقبت ما را ختم به خیر کنند و گرفتار مسیر بدعاقبتی ای  که هاشمی در حال طی کردن آن است نشویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار