خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

راه مقابله با نفوذ آمریکا تبعیت محض از رهبری است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: راه مقابله با نفوذ آمریکا، تبعیت محض از رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب است که ارث گرانبهای شهدا است.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۶۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

فاطمه ستاری‌نوید در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: ملت بزرگوار ایران اسلامی با روحیه ایثار و مقاومت نظام اسلامی را بیمه کرده و اجازه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را نخواهند داد.

وی افزود: فرهنگ درخشان سال‌های مقاومت با افتخارآفرینی شهدا و ایثار مردان و زنانی است که سلامت، امنیت و اقتدار جامعه را با استکبار ستیزی استمرار بخشیدند و بارها کوس رسوایی آمریکا این دشمن دیرینه نظام را درهم کوبیدند و هرگز از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دست نکشیدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه فصل الخطاب مصالح کشور امروز در رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است، ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا توطئه‌های فراوانی برای نظام ما داشته که با هوشیاری و بصیرت رهبری و ملت ایران اسلامی همواره موجب شکست و ناکامی شده، همان گونه که رهبری بیان داشتند آمریکا بخش عمده مشکلات در منطقه است نه بخشی از راه حل مشکلات که بخواهد برای ما دلسوزی کند.

وی با بیان اینکه ورود استکبار جهانی در صحنه‌های سیاست، اقتصاد، آموزش و فرهنگ سم مهلکی خواهد بود که بی‌تردید زیان‌های اساسی برای نظام ما خواهد داشت، گفت: با توجه به این امر هشدارهای رهبری در سیاست خارجی بر آن است تا راه نفوذ بیگانگان بسته شود و جمهوری اسلامی هوشمندانه حرکت و عمل کند.

ستاری‌نوید خاطرنشان کرد: راه مقابله با نفوذ آمریکا، تبعیت محض از رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب است که ارث گرانبهای شهدا است.

وی ابراز داشت: با توجه به تأکید رهبری سیاست خارجی کشور همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی است که برگرفته از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان های انقلاب است و با رفت و آمد دولت‌ها با سلایق و ابتکارات گوناگون تغییر نمی‌کند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: باید مراقب باشیم به دشمن لبخند نزنیم تا عظمت و اقتدارمان همچون گذشته استوار بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار