خبرهای داغ:

تجمع بزرگ 13 آبان در همدان برگزار شد

مردم دارالمومنین همدان همگام با ملت ایران اسلامی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۰۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تجمع بزرگ 13 آبان، تداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با حضور گسترده هیئت های حسینی، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، در میدان حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

مردم دارالمومنین همدان همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

در این مراسم، استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سایر مسئولان همراه با مردم در راهپیمایی شرکت داشتند.

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله» و «لبیک یا خامنه‌ای» و غیره پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی، زیر پا انداختند و به آتش کشیدند.

با وجود اینکه راهپیمایی در سرمای هوای برگزار می‌شود مردم متدین همدان همراه دانش‌آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاه‌ها و مردم اقشار مختلف از خیابان‌های اصلی به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند.

مردم همیشه در صحنه همدان که در میدان مرکزی همدان حضور یافته بودند با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف این مراسم را برگزار در پایان نیز بیانیه قرائت شد، ضمن اینکه حماسه سرایی این مراسم نیز توسط مهدی روحی انجام گرفت.

تظاهرات امسال با توجه به شرایط مذاکرات و توصیه‌های مقام معظم رهبری رنگ و بوی استکبارستیزی به خود گرفته بود و به سمت و سوی جلوگیری از نفوذ دشمن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات