خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید ترک همدان:

دانش‌آموزان جهاد علمی را قوی‌تر دنبال کنند

فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان با بیان اینکه شهید فهمیده نماد ایستادگی دانش‌آموز بسیجی در برابر استکبار است، گفت: شرایط امروز نیز می‌طلبد که دانش‌آموزان جهاد علمی را قوی‌تر دنبال کنند.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۷۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی سیفیان در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه علامه امینی(ره) اظهار داشت: در زمان جنگ دشمنی به ایران حمله کرده بود که اکثر کشورهای دنیا از آن حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه اکثر کشورهای دنیا در جریان هشت سال دفاع مقدس از کشور عراق افزود: از کشور آمریکا گرفته تا کشورهای شیخ نشین با دلارهای نفتی حامی و مدافع رژیم بعث عراق بودند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان تصریح کرد: شهید حسین فهمیده به عنوان نماد ایستادگی دانش آموز بسیجی در مقابل استکبار است چراکه این شهید بزرگوار با رشادت خود در حالی که شهر در حال سقوط بود و مهمات در دسترس نبود، تانکی را با چندین نارنجک که به خود بسته بود منهدم کرد.

وی افزود: این اقدام شهید توانست هراسی را به دل دشمن انداخت و جنگی که قرار بود یک هفته به طول بیانجامد به مدت 8 سال به طول انجامید.

سیفیان در پایان خاطرنشان کرد: شرایط امروز می طلبد که دانش آموزان جهاد علمی را قوی‌تر دنبال کرده و بتوانند گامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بردارند.

پایان خبر/.

ارسال نظرات