خبرهای داغ:
سردار فرجی در یادواره شهدای مدافع حرم:
فرمانده تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین(ع) همدان سردار شهید همدانی یک شخصیت کامل و حقیقی بود، گفت: سردار همدانی یک الگو برای همگان خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۸۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی شامگاه امروز در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم بابیان اینکه سردار همدانی در مدت ۶ ماه منطقه را آرام کرد و نگاه مردم سوریه را تغییر داد، گفت: سردار همدانی یک شخصیت کامل و حقیقی بود.

وی با بیان اینکه اخلاص سردار همدانی باعث شد که هیچ وقت خود را مطرح نکند، بیان کرد: سردار همدانی کارهای زیادی را انجام داد اما هیچ وقت خود را مطرح نکرد.

فرمانده تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه استقبال از سردار همدانی در طول تاریخ استان بی نظیر بود، عنوان کرد: این استقبال پرشکوه و خودجوش نشان دهنده ارتباط بین مردم و سردار همدانی بود.

وی با بیان اینکه برای شناخت سردار همدانی باید به خیابان های دمشق و حلب رفت، ادامه داد: سردارهمدانی یک الگو برای همگان خواهد بود.

* جوانان و دانشجویان راه شهدا را ادامه خواهند داد

رئیس دانشگاه صنعتی همدان نیز با بیان اینکه علم کلید پیشرفت هر کشور است عنوان کرد: اقتدار حقیقی کشور در گرو علم است.

محمود نیلی بابیان اینکه مهندسان خدمت های زیادی را در دوران دفاع مقدس انجام دادند عنوان کرد: مهندسان بعد از انقلاب نیز خدمت های زیادی انجام دادند.

وی بابیان اینکه مهندسان در دوران تحریم های ناجوانمردانه با پیچیده ترین صنعت جهان یعنی صنعت هسته ای دین خود را ادا کردند، گفت: امروز که با صحنه ای سخت و پیچیده روبرو هستیم باید از دستاوردهای کشور دفاع کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان بابیان اینکه دانشگاه‌های علم و دانش باید بیش از پیش در صحنه حضور پیدا کنند، ادامه داد: اگر همیشه همراه و همدل باشیم دشمنان به خوف خواهند افتاد همانگونه که در مذاکرات به خوف افتادند و پای میز مذاکره حاضر شدند.

نیلی با بیان اینکه سرداران و فرماندهان و بسیجیان به کمک دیپلمات های صدیق و مهندسان فداکار شرایطی را فراهم کردند که کشور در عالی ترین جایگاه قرار دارد، افزود: این شرایط عالی باید برای همیشه ادامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه فرهنگ کار و تلاش در دانشگاه‌ها در حال نهادینه شدن است خطاب به همسران شهدای مدافع حرم عنوان کرد: جوانان و دانشجویان راه شهدا را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات