کد خبر: ۸۵۹۴۱۱۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰




 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، به مناسبت  هفته بسیج دانش آموزی  جمعی از دانش آموزان  نخبه  بهمراه  مسئولین آموش و پروش, بسیج و سپاه بندرعباس  با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  بندرعباس  دیدار نمودند.                                                  

   آیت الله  نعیم آبادی  نماینده ولی فقیه  در استان , ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور در دفتر امام جمعه گفت: آن زمان که امام (ره) بسیج20 میلیونی را اعلام کرد جمعیت کشور 80 میلیون نبود بنا براین بسیج 20 میلیونی یعنی اینکه همه اقشار جامعه در سنین مختلف بسیجی باشند.

وی افزود: قبل از این باید روی این میدان بسیج کار کنیم و میلیونها بسیجی آماده داشته باشیم  و تعداد اعضای بسیج بیش از تعداد کنونی باشد پس اینجا کار مدیران آموزش و پرورش سنگین می شود . امام جمعه بندرعباس             اظهار داشت:چیزی که انقلاب را بیمه می کند بسیج است آن هم د ر این شرایط سنی و در این خصوص هرچه سرمایه گذاری کنیم کم است و اگر غفلت کنیم بعد پشیمان می شویم و همان کاری که دشمن روی جوانان انجام میدهد باید در مقابل آن انجام دهیم چرا که دشمن یارگیری کرده و موفق بوده و هرکس وارد این میدان شده است موفق شده است.

وی گفت : ظرفیت وجودی دانش آموزان زمین آماده ای است برای هر بذری که یکی از مبارکترین هفته ها ، هفته بسیج است.

نمایده ولی فقیه در استان گفت:بسیج خیلی زیباست و ما باید این زیبایی را بشناسیم و کاری نکنیم که دشمن از آن استفاده ببرد . بسیج یعنی مهر ، منطق، بهترین اخلاق اجتماعی و عالیترین روش برای زندگی و بسیج یعنی سلامتی.

وی با بیان اینکه بسیج همه جا هست عنوان کرد: در هر بخشی از جامعه که نیاز به حضور جمعی دارد آن جمع مقدس یعنی بسیج که با رعایت چهار چوب های دینی حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد:آن بسیجی موفق تر است که از الان منافع جامعه را بر منافع خود مقدم بداند و برای این موفقیت باید مبانی ساده انقلاب و ولایت فقیه را خوب بلد باشد تا بتواند از آن دفاع کند و اساتید هم به زبان ساده مطالب را ارائه نمایند و تربیت در بعد نظامی بر بعد فرهنگی غلبه  نکند چرا که اساس تربیت بر اندیشه است و در مقابل استکبار با تمام وجود باید ایستاد و ما حریف دشمن هستیم در صورتی که شرایط لازم را داشته باشیم.

ارسال نظرات