خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد

اجرای 79 طرح دامپروری برای مددجویان کبودراهنگی

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از اجرای 79 طرح دامپروری برای مددجویان با هزینه‌کرد 7 میلیارد و 620 میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۹۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید محمدی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال تعداد 79 طرح دامپروری برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 7 میلیارد و 620 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی محرومین و خدمت رسانی به آنان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد چرا که خدمت به محرومان بالاترین عبادت است.

وی بیان داشت: در سال گذشته دوره‌هاي آموزشي مختلفي به منظور افزايش سطح توانمندي مددجويان اين نهاد براي اشتغال آنها برگزار شد.
محمدی با اشاره به اينکه اين دوره‌ها به منظور ارتقاء توانمندي مددجويان برگزار مي‌شود، افزود: كلاس هاي اين دوره ها به صورت كوتاه مدت و بلند مدت براي مجريان طرح هاي اشتغال و متقاضيان تسهيلات اشتغال تشكيل شده است.

وی گفت: حوزه اشتغال این نهاد در راستای فراهم کردن اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت با اجرای 34 طرح توان افزایی در زمینه صنایع دستی مبلغ یک میلیارد و 270 میلیون ریال تسهیلات به آنان اعطا کرده است .
انتهای پیام/

ارسال نظرات