خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ تأکید کرد

تأثیرگذاری حلقات صالحین در اعتلای فرهنگی و دینی بسیجیان

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ گفت: فضای معنوی حاکم بر حلقات صالحین به تنهایی در اعتلای فرهنگی و دینی بسیجیان موثر است.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۰۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

مریم شیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: حلقه سرگروه‌های صالحین با حضور مربیان و سرگروه‌های صالحین حوزه حضرت مریم (س) شهرستان کبودراهنگ در امامزاده راهب این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: فضای معنوی حاکم بر حلقات صالحین به تنهایی در اعتلای فرهنگی و دینی بسیجیان موثر بوده و برگزاری این حلقات در امامزادگان و بقاع متبرکه به نوعی تزریق بیشتر معنویت به حلقات بوده و در پیشبرد اهداف حلقات صالحین تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ با تأکید تلاش در راستای برگزاری حلقات صالحین به خصوص مقاطع ابتدایی و راهنمایی عنوان کرد: در این دوران شخصیت فرد شکل‌می‌گیرد و اگر ما از این دوران استفاده کافی را ببریم بی‌شک در آینده شخصیتی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت این منطقه می‌توانیم حلقات صالحین را در امامزاده های شهرستان برگزار کنیم چرا که اثرگذاری آن به مراتب بیشتر سایر مکان هاست و به نوعی دل و روح متربیان را جلا می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار